מנטורית לעסקים, מרצה לקידום אתרים ובעלת קורס מדיה חברתית. מנהלת מרכז הדרכות שיווק באינטרנט Orit Ronen Internet Trainnig לחברות ולארגונים על מדיה חברתית, קידום אתרים ושיווק דיגטלי - 052-6351675.
קורס מדיה חברתית והדרכות – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
ראשי » מאמרים וחדשות במדיה החברתית » שיווק במדיה החברתית: 20 טיפים מעולים שעובדים!
23 באפריל 2015

20 טיפים לשיווק ברשתות חברתיות

כאשר אנחנו מתחילים לשווק מותג במדיה החברתית, מגוון האפשרויות העצום עלול לסנוור אותנו. מהן הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל היעד הרלוונטי שלנו? במדריך הבא תמצאו דרכים מומלצות להשתמש בפלטפורמות החברתיות כדי להזניק את המותג שלכם למעלה. מוכנים? בואו נתחיל!

1. האשטגס! האשטגס!
הוסיפו האשטגס המקשרים למותג או למוצר שלכם בפוסטים. השתמשו בתגית הפופולרית (המבוססת על התבנית המוכרת של # שלאחריה ביטוי מחובר באנגלית, למשל #MyBrand) כדי להגיע לקהל היעד שלכם בפייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר, אינסטגרם או כל פלטפורמה אחרת באופן קבוע.

2. יצירת פלטפורמת סושיאל באתר שלכם
הכניסו את קהל היעד הרלוונטי שלכם אליכם "הביתה", ותנו לו להתבטא ולקבל מידע הקשור לתחום המותג שלכם באופן אקסלוסיבי. כך תמשכו את הלקוחות הקיימים לחזור ולהתעדכן ותגרמו ללקוחות חדשים להתעניין ולהכיר אתכם.

3. צ'פרו אותם! מבצעי 1+1
פרסמו מבצעים "חברתיים" שיגרמו ללקוחות לשתף אותם עם חבריהם (כמו ארוחה זוגית במחיר של קניית ארוחה רגילה) והגדילו את החשיפה שלכם באופן אורגני.

ללמוד בקרוס מדיה חברתית, לפרטים לחצו על התמונה

4. שתפו סרטונים ביוטיוב באופן תדיר
במידה וסרטונים מהווים חלק אינטגרלי מעבודת השיווק שלכם, נצלו את הפלטפורמה והעלו סרטונים מדי שבוע. אם טרם יצרתם סרטונים לעסק שלכם, התחילו מעכשיו! הוידאו הוא הדבר הכי חם בתקשורת החברתית.

5. יצירתיות
החליפו קאבר בפייסבוק כדי לקדם אירועים. זהו הדבר הבולט ביותר שגולשים שמים לב אליו ברגע שהם מגיעים לדף שלכם – למה שלא תנצלו אותו? החליפו אותו לתמונה מעוצבת הכוללת פרטים לגבי כל דבר חדש שתרצו לקדם – מכירות, מבצעים מיוחדים, ברכת חג שמח או כל דבר אחר העולה על רוחכם.

6. צרו באזז דרך אינסטגרם
תמונות מושכות שתפרסמו יכולות להפוך גולשים משוטטים ללקוחות הבאים שלכם.

7. הגדילו את האינטרקציה מול לקוחות
לא מספיק שתפרסמו מספר רב של פוסטים, אלא גם שתענו לשאלות ופניות שמופנות אליכם, ואולי אף חשוב יותר – אל תשאירו תלונות ללא מענה. אל תניחו ללקוחות זועמים ומתוסכלים להפיץ באזז שלילי בדפי הסושיאל שלכם. במקום זה, הפגינו אדיבות ושירות איכותי גם ברשת.

8. פוסטים קצרים
על אף שפוסט בפייסבוק יכול להכיל עד 63,000 תווים, נמצא שהאורך האפקטיבי ביותר עומד על פחות מ-40 תווים! שמרו על פרסומים קצרים וקולעים – סלוגן חכם יהיה יעיל בהרבה מ"מגילות" ארוכות.

9. הגיבו לתלונות וביקורת של לקוחות במהירות ובחוכמה – בהמשך למה שנאמר בטיפ הקודם
הצטרפו לדיונים ציבוריים – אמנם הבעת עמדה בנושאים שמושכים "אש" עלולה להיות בעייתית ואפילו מסוכנת עבור מותג, אבל לעיתים ניתן להגיב לדיונים ציבוריים רלוונטיים באופן ניטרלי ומבלי לגרום לבאזז שלילי.

10. השיקו מוצרים חדשים במדיה החברתית
במידה ויש לכם מוצר חדש, אחד המקומות הטובים ביותר להשיק אותו הוא לאו דווקא בית העסק הפיזי עצמו, אלא המרחב של המדיה החברתית. השתמשו ביצירתיות – קמפיין "בקרוב" טרם ההשקה בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלכם, סרטון וידאו אישי שתפרסמו ב-Youtube ו-Vimeo, מבצעים המעודדים לקוחות לשתף את המוצר החדש (הגרלה בין כל המשתפים) וכן הלאה.

11. יש לכם אתר E-Commerce?
אפשרו לגולשים ליצור Wish Lists – מדובר בהנעה לפעולה שתגרום לגולשים להתלהב ממה שיש לכם להציע.

12. סללו את הדרך לדפי הנחיתה שלכם
"פזרו" קישורים לדף הנחיתה שלכם (או לדפי הנחיתה, במידה ויש לכם כמה מהם) בכלל דפי הפלטפורמות החברתיות שלכם, וכך תגדילו את הסיכויים ליחס המרה גבוה.

13. בצעו אופטימיזצייה בסרטוני היוטיוב שלכם
יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו. כדי לקבל את החשיפה הטובה ביותר, השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכותרת הסרטון ובתיאור שלו. זכרו שתיאור הסרטון הוא זה שיופיע לצד תמונת הסרטון הממוזערת בתוצאות החיפוש, אז נסו לתאר את הסרטון באופן מושך שימשוך הקלקות.

14. גבשו לו"ז חכם לפרסום בטוויטר
אין כללים ברורים לגבי הזמן הטוב ביותר לצייץ בטוויטר. כאשר מגבשים תכנית עבודה לשימוש בטוויטר מבלים זמן רב בניסוי וטעייה. עברו על הפעילות שלכם בטוויטר, נסו לראות באילו שעות וימים ציוצים שהועלו גרמו להיענות גולשים מירבית, ותכננו את תכנית העבודה שלכם בהתאם.

15. שאלו שאלות
הן דרך נהדרת להתחיל שיחה. העלו פוסט או תמונה יחד עם שאלה לגבי אירוע, חג או כל נושא טרנדי אחר עם האשטג, והחשיפה שלכם תרקיע שחקים.

16. חזרו וערכו את הפוסטים שלכם
אפשרות העריכה בפייסבוק מקלה עליכם לעדכן פוסטים מקוריים וליידע עוקבים מי זכה בתחרות או מבצע בדף שלכם. פעולה כזו תיידע את הגולשים שהתחרויות שאתם עורכים אמינות, ותגרום להם לחזור או להצטרף אליכם בפעם הבאה.

17. קצרו כתובות URL שאתם מפרסמים
כתובות מקוצרות כבר מזמן הפכו לנורמה, אך כדאי לקחת צעד קדימה וליצור URL מותאם אישית לדומיין שלכם – כך תזכירו למשתמשים את שם המותג שלכם כאשר הם לוחצים על הלינק, ותקבלו כמו תמיד מידע חיוני על תנועת גולשים לאתר שלכם.

18. הניעו לפעולה
בין אם זה לקנות, לחסוך, להגיב או לגלות, בקשו מהעוקבים שלכם להיות אקטיביים באמצעות מספר מילים שתבחרו בקפידה.

19. צרו חשיפה מקסימלית
ככל שתרבו בשיתופים, שאלות ותגובות, תצרו חשיפה גבוהה יותר. עשו זאת כדי ליצור נוכחות חזקה במדיה החברתית וכדי להבטיח נאמנות של עוקבים לאורך זמן.

20. הצבעות גולשים
ישנן דרכים רבות בהן מותגים יכולים להשתמש במדיה החברתית כדי ללמוד על הקהל שלהן. צרו סקר או פשוט בקשו מהעוקבים שלכם להביע את דעתם בסוגיה מסוימת בתגובות לפוסט. מותג שמאפשר ללקוחות שלו לתת פידבק באופן ציבורי מראה בטחון עצמי גבוה, כמו גם רצון להקשיב כדי לשפר את השירות או המוצר.

21. צרו סרטונים ב-Vine
הסרטונים הקצרצרים הוכיחו את עצמם ככאלה שתופסים את תשומת לב הגולשים כשמפרסמים אותם בטוויטר, למשל. שווה לנסות בעצמכם.

ישנם רעיונות טובים רבים, וזאת רק ההתחלה… אתם מוזמנים להשתמש במה שרלוונטי לפעולת השיווק במדיה החברתית שיצרתם. אם אין לכם אחת כזו, מוזמנים להתרשם מסילבוס קורס מנהל מדיה חברתית

סדנאות לשיווק דיגיטלי

סדנת Instagram

אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן

סדנת Linkedin

לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.

סדנת פרסום ב Facebook

פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
פייסבוק
לינקדאין
פינטרסט
יוטיוב
טוויטר
אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

 

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים
סדנאות

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים

 

סדנת פייסבוק לעסקים
סדנאות

סדנת פייסבוק לעסקים

 

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים
סדנאות

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים

בשנים

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הכלים החדשים למנהלי קבוצות בפייסבוק ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
על החיפוש הויזואלי בפינטרסט ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך?
הוידאו עלה להם לראש! חדש ב Facebook
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לינקדאין ומיקרוסופט יחד: אל תעשו בפרופיל האישי בלינקדאין!
מדריכים לשיווק במדיה חברתית

המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
...........................................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם ...........................................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ...........................................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק
...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2018 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס מדיה חברתית

הרשמה מוקדמת במחיר מיוחד >>>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס