מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
שירות לקוחות בשנת 2024 הוא נגיש, שקוף וחשוף למשברים דיגיטליים ברשתות חברתיות ובזירה המקוונת בכלל. בנוסף, פונקציית שירות הלקוחות משפיעה באופן ישיר על הצלחת החברה/הארגון, הביצועים הפיננסיים, הצמיחה והמוניטין. החיבור בין מחלקת שירות הלקוחות מקצועי לחווית הלקוח הוא טבעי ומהדהד במחלקות אחרות (שימור לקוחות, מכירות ומשאבי אנוש), ומדגיש את הצורך בהכשרת מוקדי שירות לקוחות להגברת הנאמנות למותג והיתרון התחרותי.
שירות לקוחות נחשב למקדם הנאמנות המוביל עבור מותגים, כי שם נוצרת נקודת המפגש הכי אינטימית מול הלקוח. משבר דיגיטלי נובע מאירועים, פעולות או מידע שליליים המופצים בערוצים דיגיטליים, ולכן חווית לקוח לא טובה עלולה להוביל לשיח, ביקורת ודירוג שלילי באופן מיידי.
בסדנת שירות לקוחות למוקדים למניעת משברים דיגיטליים, הדגש יהיה על הבנת הקשר ההדוק בין חווית לקוח לבין שירות ושימור הלקוחות, יצירת מערכות יחסים בונות, המרת תלונות להמלצות, מינוף המוניטין הדיגיטלי וכללים מניעת משבר דיגיטלי ברשת. עובדי מחלקת שירות הלקוחות יקבלו ידע וכלים לזיהוי משברים, דרכי מניעה וטיפול לפני הסלמתם. נבחן סיפורי מקרה, נדייק את המסרים הדרושים ליצירת שיח חיובי במרחב הוירטואלי ונזהה סימני אזהרה מוקדמים.
ניהול משברים הינו נושא הקשור לכל המחלקות בארגון. ממחלקת שירות לקוחות, מכירות ושיווק ועד הדרג הבכיר ומשאבי אנוש. כל עובד/ת חייבים לדעת איזה משקל עצום יש למשבר דיגיטלי על מקום העבודה, כללי התנהגות בעת התפרצות משבר ואיך באמצעות מספר פעולות פשוטות היה ניתן למנוע אותו.
מרצה בכירה לשיווק וגיוס דיגיטלי. כמומחית ותיקה בתעשייה, הקדשתי את הקריירה שלי להנעת חדשנות וסביבה דיגיטלית בארגונים ובחברות. עם יותר מ-20 שנות ניסיון, הובלתי צוותים גלובליים, ויצרתי שיטות לימוד מקצועיות וממוקדות. כיום, מרצה באקדמיה, מוסדות ממשלתיים וארגונים מובילים. מנהלת מרכז הדרכות וקורסים לבכירים ולהכשרת צוותים. יועצת לגופים ומלווה תהליכים: גיוס עובדים, מיתוג מעסיק, תוכנית שגרירים, מסחר אלקטרוני, קידום אתרים, פרסום ממומן, ניהול ערוצים חברתיים ועוד. מבין המרצות הראשונות בישראל.
המלצה על סדנאות דיגיטל שהעברתי במסגרת קורס מנהל בכיר, משרד הבריאות
המלצה על סדנאות דיגיטל שהעברתי למחלקת השיווק בבנייני האומה.
המלצה על הדרכות שיווק באינטרנט והתרשמות מקצועית על הפעילות המשותפת ב 5 שנות עשיה.
המלצה על הדרכה עם אורית שירה רונן לרשת מטבחי אביבי