המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
הצעת ערך לעובד (EVP – employer value proposition) מתייחס למערכת כוללת של הזדמנויות, הטבות וחוויות ייחודיות שעובדים מקבלים בתמורה לכישוריהם ותרומתם, ויש לו חלק חשוב בבניית מותג מעסיק איכותי. EVP הוא בעצם מה שהעובד מרוויח: שכר, הטבות, הזדמנויות לפיתוח קריירה, סביבת עבודה, תרבות ועוד, וכדי ליצור ערך משכנע ואותנטי דרושה הבנה במיפוי הצרכים הדרושים לעובדים נוכחיים ופוטנציאליים.
ככל שעסקים מתפתחים וציפיות העובדים משתנות, הצעת ערך העובד (EVP) תמשיך למלא תפקיד מרכזי בהגדרת היחסים בין מעסיקים לכוח העבודה. העובדים של היום לא מסתפקים בשכר ובהטבות, הם מחפשים חוויות מותאמות אישית, סביבות עבודה גמישות, תמיכה והכרה ברווחה ובתרבות יציבה וערכית.