מה המטרה של האקספלור פיד בפייסבוק?
ש: מה זה Facebook's "Explore" feed ואיך הוא יכול לתרום לעסק שלי?
ת: הפיד החדש "Explore" הושק ב 18/10/2017 ומטרתו להציג תכנים חדשים מדפים עסקיים שאתה לא עוקב אחריהם. ביניהם פוסטים, וידאו, תמונות ועוד (עדיין אין פרסומות). היתרון: משתמשים יוכלו להיחשף לתוכן שלך באופן אורגני על סמך תחומי העניין שלהם בפייסבוק.
את Facebook's "Explore" feed תוכל למצוא גם בנייד וגם מהמחשב השולחני (בתפריט הצדדי) תוכל לזהות אותו באמצעות הסמל של החללית.
המטרה של פייסבוק ברורה, יותר אפשרויות, יותר זמן שהיה ופחות נטישה. נקווה שזה יוזיל עבורך עלויות פרסום (או שלא).
סקרנים לקרוא עוד?
המדריך לשיווק בפינטרסט
פינטרסט, הרשת החברתית הממכרת, הראשונה מבין הרשתות החברתיות שאיפשרה רכישה, בעלת כלי ויזואלי מרשים לחיפוש ואיתור פריטים. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בפינטרסט
המדריך לשיווק באינסטגרם
אינסטגרם, הבת המאומצת של פייסבוק, צובעת לנו את הרשת בצבעים ובמסננים. מלאה בסטורי, וידאו, האשטאגס ומלא משפיענים. לחצו כאן למדריך לשיווק ולפרסום באינסטגרם
המדריך לשיווק בפייסבוק
כן, פייסבוק שבתה אותנו בקסמיה. התמכרנו, לא יכולים בלי. עם שלל אופציות לשיווק עסקים בפייסבוק, קידום ומכירות היא לא משאירה לנו ברירה. איך לשווק בפייסבוק.