שינוי הדפים העסקיים בפייסבוק - לשנת 2021
פייסבוק התחילה את שנת 2021 עם רצון עז לרענן את הנראות וחווית המשתמש בדפים העסקיים (דפי האוהדים), במטרה להקל על בעלי העסקים להשיג את יעדם המקצועי. הרעיון לפשט את השימוש בדפים העסקיים בפייסבוק החל עוד בחודש מאי 2020, כאשר פייסבוק גלגלה את הלוק והתכונות החדשות (גם בפרופיל האישי) למספר מצומצם של משתמשים לטובת בדיקות התאמה. העיצוב החדש הציג מראה קליל ונקי, ואלו שזכו ליהנות מהחידוש – התקשו להסתגל לשינוי.

כמו כל שינוי ברשתות חברתיות, אתרים ופלטפורמות, יש כאלו שיתעבו את הרעיון ויגידו ששינויים אלו באו להקשות ולא להקל… בפייסבוק נשמעו קולות של גולשים שטענו שהיא סיבכה את חווית המשתמש, ולא הקלה.
אז מה חדש בדפים העסקיים של פייסבוק?
- פריסת דף שונה ואוורירית המאפשרת ניווט קל בין הפרופיל האישי לדף העסקי. מראה נקי והבלטת התוכן המפורסם בפיד (תוכן של אחרים).
- גודל תמונת הקאבר עבר שינוי קל, אם בעבר הוא היה 851 פיקסלים על 315 פיקסלים, כעת בתצוגת מסך מחשב, הגודל הוא 820 פיקסלים על 360 פיקסלים.
- כפתור הקריאה לפעולה – גדל במקצת ותפס נוכחות – ניתן להתאמה אישית מלאה.
- מעורבות דפים בשיח. כעת דפים יוכלו לזהות שיחות ולהצטרף אליהן, לעקוב אחר טרנדים, לתקשר עם האוהדים והגביר את המעורבות.
- פורמט שאלות ותשובות חדש לטובת עידוד שיחות אינטראקטיביות המבוסס על טקסט חדש.
דוגמה: שינוי כפתור קריאה לפעולה בדפים עסקיים בפייסבוק


תכונות חדשות לניהול עמודים עסקיים – הענקת גישות למשימות ספציפיות, שימוש בתובנות, במודעות הפרסום בפייסבוק ועוד.
- שיפור האלגורתמים האחראיים על זיהוי תוכן מטעה, שלילי, זדוני – פייסבוק פועלת לבטחון המשתמשים ושמה דגש על זיהוי תוכן אלים, דברי שטנה, מיני או דואר זבל והתחזות.

לסיכום, שינוי דפים עסקיים בפייסבוק בשנת 2021
הקורונה ללא ספק השפיעה על התנהגות המשתמשים ברשת, כמות גולשי הספות התעצמה, חלה נהירה גדולה יותר של בעלי עסקים ואיתם ההבנה שעכשיו זה הזמן ללכת על כל הקופה! עם האופציה למסחר אלקטרוני בפייסבוק ובאינסטגרם, הגברת המעורבות של דפים בשיחות וכמות הגולשים הרבה, התסכול מהעדכונים אמור להתנדף.
ואני שואלת… למה צריך לשבור דברים שעובדים?! כי פייסבוק יודעת שאתם קהל שבוי.
ממשיכה להתפלל שתקום רשת אחרת.
עוד על פייסבוק

קורס שיווק דיגיטלי לבכירים ולבעלי עסקים
קורס שיווק דיגיטלי ממוקד ומזורז שבא בעקבות הקורונה שלא השאירה לי זמן לנשום, נתנה לי ספייס מהלימודים באקדמיה, ובעיקר הדגישה את הצורך בלימוד מקצועי עבור אלו שאין להם זמן.

סדנת שיווק בפייסבוק לבעלי עסקים
פייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם החלה את דרכה כפלטפורמה חברתית במטרה ברורה: לחבר בין אנשים וליצור קשרים עם חברים. תוך זמן פייסבוק הפכה להיות מפלצת חברתית הממגנטת בעלי עסקים, חברות וארגונים מכל סוג.

סדנת פרסום ממומן בפייסבוק לבעלי עסקים
סדנת פרסום בפייסבוק לבעלי עסקים שזקוקים לכלים וטכניקות מתקדמות ליצירת קמפיינים אפקטיביים. פייסבוק החלה להפחית את החשיפה לפוסטים בשנת 2013, ומאז מערכת הפרסום שלה עולה… ולנו בפרט.