מומחית לשיווק דיגיטלי, מנטורית לעסקים, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. בעלת קורס מדיה חברתית וקורס שיווק דיגיטלי – 052-6351675.

קורס מדיה חברתית והדרכות דיגיטל – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
ראשי » מאמרי שיווק דיגיטלי וחדשות מדיה חברתית » מה השתנה בתנאי השירות של פייסבוק ב 2019?
28 ביולי 2019

פייסבוק מעדכנת את תנאי השירות - יולי 2019

פייסבוק עוברת תקופה לא פשוטה בכל הקשור לפריצות המידע ולזכויות הגולשים ברשת, ובחודש 2019 היא פרסמה פוסט על עדכון תנאי השירות של הרשת החברתית עם דגש על שקיפות ושליטה במידע על ידי המשתמשים.

זהו תוצר של עבודה משותפת עם רגולטורים, קובעי מדיניות ומומחים להגנת הצרכן ברחבי העולם.
"היום אנו מכריזים על עדכונים לתנאי השירות שלנו כדי להבהיר כיצד פייסבוק מרוויחה כסף ולהסביר טוב יותר את הזכויות שיש לאנשים בעת השימוש בשירותים שלנו. העדכונים לא משנים אף אחת מההתחייבויות או המדיניות שלנו – הם רק מסבירים את הדברים בצורה ברורה יותר" – כתבה אנה בנקרט, סמנכ"ל ויועצת כללית בפייסבוק.

עוד מציינת אנה את ההתייחסות של פייסבוק לבחירת המידע שיוצג על ידי המשתמש, כגון "למה אני רואה בעצם את המודעה הזו", ו"למה אני רואה את הפוסט הזה". אותן שאלות מובילות לאיזור בו המשתמש החברתי יכול לבחור העדפות תוכן, להסתיר ולמנוע הצגתו בלחיצת כפתור.

פייסבוק מעדכנת את תנאי השירות

הדגשים בתנאי השירות של פייסבוק:

  • איך פייסבוק למעשה מרוויחה כסף?
    פייסבוק מרחיבה בנושא ומדגישה כי אינה גובה תשלום על שימוש ברשת אלא מהווה קרקע לפרסומות – והן מקרו ההכנסה שלה.
  • למה תוכן נמחק בפייסבוק? בזמן פרסום תוכן המפר את התנאים של פייסבוק היא רשאית למחוק אותו אבל עם זאת היא מספקת מידע על התהליך.
  • כשאני מעלה תמונות וסרטונים לפייסבוק, מי בעל זכויות הקניין הרוחני? שיתוף תוכן על ידי גולשים מסוג סרטוני וידאו ותמונות הינו מקנה למשתמש זכויות קניין רוחני, ומרגע מחיקתו פייסבוק לא עושה בו שימוש. 
  • מה קורה כשגולש מסיר תוכן, האם הוא נעלם כליל ברגע המחיקה?
    לאחר מחיקת תוכן מצד המשתמשים, תהליך המחיקה המלא מהמערכות של פייסבוק יכול להתממש עד 90 יום.
באנר קורס שיווק דיגיטלי

נקודה למחשבה...

מדיניות השימוש בנתונים בפייסבוק  שחווה מספר שינויים בשנה האחרונה, כולל העדכון הנוכחי שלטענתה בא להבהיר לנו, הגולשים את התנאים באופן ברור יותר, בוחרת שלא להבהיר יותר מידי את הנושא ההאזנות אבל בכל זאת נוגעת בו בדרך עקיפה. ואני מצטטת:

"אנו אוספים מידע מתוך ואודות המחשבים, הטלפונים, הטלוויזיות המחוברות ומכשירים אחרים עם חיבור לאינטרנט שאתה משתמש בהם בשילוב עם המוצרים שלנו, ואנו משלבים מידע זה ממגוון המכשירים השונים שבהם אתה משתמש. לדוגמה, אנו משתמשים במידע הנאסף לגבי השימוש שלך במוצרים שלנו בטלפון שלך על מנת לאפשר התאמה אישית טובה יותר של התוכן (כולל מודעות) או התכונות שתראה כשתשתמש במוצרים שלנו במכשיר אחר, כגון המחשב הנייד או הטאבלט שלך, או על מנת למדוד אם ביצעת פעולה בתגובה למודעה שהראינו לך בטלפון או במכשיר אחר"..

פייסבוק יצאה מהארון

אז אחרי שכולן יצאו מהארון והודו בפרהסיה שהן מאזינות לנו (אפל, גוגל, אמאזון, מייקרוסופט) גם פייסבוק קיבלה בטחון ופתחה את הדלת של הארון. מוזמנים לצפות בסרטון הבא:

ABC News - פייסבוק את שומעת?

לסיכום

כל הכלים, הבמות, המוצרים החינמיים, עולים לנו בפרטיות. זה הזמן לעשות בדק בית, להיכנס להגדרות ולהסיר שיוך…

אלו רשתות חברתיות, ציבוריות, המידע שאתם מפרסמים שם אינו צריך לכלול שום תוכן אישי בעיני. תשמרו אתם על הפרטיות שלכם ולאחר מכן תדרשו את זה מאחרים. 

זקוקים להכוונה? יעוץ לעסק? השאירו פרטים

חדשות ומאמרים על רשתות חברתיות

המדריך לשיווק באינסטגרם

מעוניינים להרחיב את הידע על שיווק באינסטגרם? ריכוז של חדשות, מאמרים וטיפים למשווקים השונים, מנהלי מדיה חברתית, בעלי עסקים וכל מי שיש לו פרופיל באינסטגרם - הרשת החברתית הכי פופולרית לתמונות.

איך לנהל מספר פרופילים באינסטגרם?

גם אינסטגרם נותנת לנו אפשרות לנהל מספר פרופילים. כל מה שעליכם לעשות הוא להוסיף את הפרופילים אותם אתם רוצים לנהל. ההספר המלא להוספת פרופילים באינסטגרם נמצא כאן.

הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית

אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
סדנאות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים

סדנת שיווק בפייסבוק
סדנאות

סדנת שיווק בפייסבוק

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הלייקים באינסטגרם נעלמים ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
שיפור הפרופיל בלינקדאין
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לימודי מדיה חברתית לבני נוער וההשפעה על העתיד שלנו
מדריכים לשיווק במדיה חברתית
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2020 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס שיווק דיגיטלי או קורס מדיה חברתית

לימוד מעשי, ממוקד ומתקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס