המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » איך למנף את שירות הלקוחות ברשתות החברתיות?
22 באוגוסט 2015

איך למנף את שירות הלקוחות ברשתות החברתיות?

רשתות חברתיות מהוות פלטפורמה לשיווק וליצירת לאינטראקציה עם לקוחות. חברות רבות יצרו נוכחות ברשתות חברתיות פופולריות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, כדי לטפל בפניות ובתלונות של לקוחות בזמן אמת. 

גישה זו מאפשרת צורה נוחה ונגישה לתמיכת לקוחות שכן הם יכולים לפנות לחברה ישירות דרך המדיה החברתית במקום להתקשר או לשלוח מייל. למי זה טוב? לכולם. לבעלי העסק – הטיפול בלקוחות דרך הודות מהירות הוא יעיל וגם מתועד), ללקוחות – דרך מהירה לקבל מענה מבלי לחככות על הקו, פחות רגש (בשיחות טלפון הרגש מקבל מקום). 

חברות מובילות בעולם הבינו שכדאי להם להקים פרופיל ייעודי לשירות לקוחות. כמה דוגמאות.

שירות הלקוחות הדיגיטלי כבר כאן!

microsoft-support-on-twitter

שעות, ימים ועוד מידע ללקוחות על פעילות מחלקת שירות הלקוחות של מייקרוסופט

חברות כמו מייקרוסופט, נייקי, סקייפ ועוד בחרו ליצור פרופיל חברתי ברשת החברתית טוויטר, המציע שירותי תמיכה. כלקוחות, השאיפה שלנו במצב בו אנו זקוקים לתמיכה, היא להשיג אותה בדרך הכי קצרה, ומה יותר קצר מציוץ בטוויטר?

skype-support-on-twitter

שירות התמיגה של Skype בטוויטר

 

למה מומלץ לחברות גדולות ליצור פרופיל שירות לקוחות ברשתות החברתיות?

1. זמינות
לקוח לא מרוצה הוא לקוח חסר סבלנות. הדבר הראשון שהוא יחשוב לעשות זה ללכת ולכתוב בדף העסקי בפייסבוק, לצבוע את העולם בשחור, לשתף על הקיר שלו, לכתוב בקבוצות, ומשם הסיפור כבר מוכר.

2. חווית רכישה
כשאתם מציעים ללקוחות תמיכה און ליין, אתם הופכים את חווית הרכישה והמשתמש לאמינה ולנעימה.

3. שקיפות
שירות לקוחות ברשתות חברתיות יכול להטיב גם אתכם. השקיפות איך אתם מתמודדים עם תגובות/תלונות יכולה רק לתרום למיתוג ולחשיפה של רמת השירות הגבוהה שאתם נותנים.

4. ניהול המוניטין בזירה אחת
מיקוד הלקוחות בזירה חברתית שאתם בוחרים להיות, כך תפחיתו את השיח השלילי במקומות אחרים ברשת.

5. חסכון
מענה מיידי ברשתות חברתיות חוסך גם לכם כח אדם, זמן ומשאבים נוספים.

6. גיוס עובדים
פרסום משרות ברשתות החברתיות הוא צעד מבורך. האם אתם מבצעים גיוס דיגיטלי ופועלים על פי אסטרטגיית גיוס מקצועית? מוזמנים לקבל מידע על קורס גיוס דיגיטלי 

שירות לקוחות דיגיטלי
שירות לקוחות דיגיטלי

על ביקורות של לקוחות בעידן הדיגיטלי

עידוד לקוחות לכתיבת ביקורות אמיתיות ברשתות החברתיות יכול לתרום לחיזוק המונטין. אם בעבר היו שולחים המלצה במכתב, או כתיבה בספר אורחים, היום מומלץ להעביר את המשוב לצד הדיגיטלי. פייסבוק למשל מציעה איזור ביקורות של גולשים, גוגל מציעה באיזור העסקים המקומיים איזור ביקורות גם כן. יכול מאוד להיות שתמצאו ביניהם גם ביקורות וציונים לא אותנטיים, אבל בגלל זמינות ונראות – כל אחד ואחת יכולים למלא את המשוב בזמן קצר ובאופן מהיר וקליל. 

הביקורות במרחב הדיגטלי הן למעשה בפרסום מפה לאוזן המוכר, וכידוע אין יותר טוב מזה (במידה והם חיוביים).

איך ביקורות ברשת יכולים לעזור לכם?

  • אנשים מעדיפים לעבוד, לרכוש, לקיים אינטראקציה עם עסקים בעלי ביקורות חיוביות. השיח החיובי מחזק את האמון.
  • ביקורות חיוביות ברשת הן כלי מכירה מצויין ובעיקר משכנע. כשגולש ברשת נתקל בכמות גדולה של ביקורת חיובית על מותג, הרצון לקנות מהם מתגבר יותר.
  • להכיר את המותג טוב יותר בגלל הביקורות של הלקוחות שלכם: חוות הדעת או הביקורת החיבוית או השלילית יכולים לשפוך אור איך המותג נתפס בעיני האחר. המשוב הוא פתח לשיפור, ייעול ומינוף.

לסיכום...

האינטראקציה עם הלקוחות ברשתות חברתיות יכולה להיות חיובית ושלילית. ככל שתדעו לזהות את צרכי הלקוחות, כך ייטב. אל תחששו מתגובות שליליות, ניתן למנף אותן אם מתכוננים מראש (תוכנית מגירה לניהול משברים). ובכלל הקדימו את המתחרים וצרו תשתית חברתית שירותית, עוד צעד שיבדל אתכם מהם. השירות יכול להיות אישי, על ידי התכתבות במערכת בפייסבוק, או בטוויטר, לא הכל חייב להיות על הקיר. כחלק מתוכנית קורס מדיה חברתית שאני מעבירה, נושא שירות הלקוחות הדיגיטלי ובניית תוכנית המשברים הוא קריטי. מוזמנים.

למאמרים נוספים הקליקו

המדריך לשיווק בפייסבוק

כן, פייסבוק שבתה אותנו בקסמיה. התמכרנו, לא יכולים בלי. עם שלל אופציות לשיווק עסקים בפייסבוק, קידום ומכירות היא לא משאירה לנו ברירה. איך לשווק בפייסבוק.

המדריך לשיווק באינסטגרם

אינסטגרם, הבת המאומצת של פייסבוק, צובעת לנו את הרשת בצבעים ובמסננים. מלאה בסטורי, וידאו, האשטאגס ומלא משפיענים. לחצו כאן למדריך לשיווק ולפרסום באינסטגרם

המדריך לשיווק בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית שחווה צמיחה בשנים האחרונות בקרב ישראלים, על ניהול דפים, אפשרויות השיווק, הפרסום והגיוס ברשת החברתית הכי רצינית בעולם.

המדריך לשיווק בפינטרסט

פינטרסט, הרשת החברתית הממכרת, הראשונה מבין הרשתות החברתיות שאיפשרה רכישה, בעלת כלי ויזואלי מרשים לחיפוש ואיתור פריטים. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בפינטרסט

    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס