מומחית לשיווק דיגיטלי, מנטורית לעסקים, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. בעלת קורס מדיה חברתית וקורס שיווק דיגיטלי – 052-6351675.

קורס מדיה חברתית והדרכות דיגיטל – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
ראשי » מאמרי שיווק דיגיטלי וחדשות מדיה חברתית » איך למנף את שירות הלקוחות ברשתות החברתיות?
22 באוגוסט 2015

איך למנף את שירות הלקוחות ברשתות החברתיות?

המודעות לשיווק ברשתות חברתיות עבור עסקים הולכת ומתגברת, כולם מבינים מה החשיבות של פרופילים חברתיים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. אבל למרות המודעות הגדולה, הרבה מותגים עדיין מפחדים לקחת את העסק החברתי שהם יצרו צעד אחד קדימה, ולבנות במה בה הם יעניקו שירות לקוחות יעיל ומהיר ברשתות החברתיות. מותגים מסויימים כבר השכילו לעשות ויצרו פרופילים חברתיים שכל מטרתם לתת תמיכה. הם הפרידו בין הפרופיל המרכזי של החברה ויצרו פרופיל נוסף שמוקדש לתמיכת לקוחות.

שירות הלקוחות הדיגיטלי כבר כאן!

המדיה רק הולכת ומתפתחת, לא משאירה מקום לדמיון. במקום להקל על לקוחות, נוצר מצב בו התסכול הולך ומתגבר.

microsoft-support-on-twitter

שעות, ימים ועוד מידע ללקוחות על פעילות מחלקת שירות הלקוחות של מייקרוסופט

חברות כמו מייקרוסופט, נייקי, סקייפ ועוד בחרו ליצור פרופיל חברתי ברשת החברתית טוויטר, המציע שירותי תמיכה. כלקוחות, השאיפה שלנו במצב בו אנו זקוקים לתמיכה, היא להשיג אותה בדרך הכי קצרה, ומה יותר קצר מציוץ בטוויטר?

skype-support-on-twitter

שירות התמיגה של Skype בטוויטר

 

למה מומלץ לחברות גדולות ליצור פרופיל שירות לקוחות ברשתות החברתיות?

1. זמינות
לקוח לא מרוצה הוא לקוח חסר סבלנות. הדבר הראשון שהוא יחשוב לעשות זה ללכת ולכתוב בדף העסקי בפייסבוק, לצבוע את העולם בשחור, לשתף על הקיר שלו, לכתוב בקבוצות, ומשם הסיפור כבר מוכר.

2. חווית רכישה
כשאתם מציעים ללקוחות תמיכה און ליין, אתם הופכים את חווית הרכישה והמשתמש לאמינה ולנעימה.

3. שקיפות
שירות לקוחות ברשתות חברתיות יכול להטיב גם אתכם. השקיפות איך אתם מתמודדים עם תגובות/תלונות יכולה רק לתרום למיתוג ולחשיפה של רמת השירות הגבוהה שאתם נותנים.

4. ניהול המוניטין בזירה אחת
מיקוד הלקוחות בזירה חברתית שאתם בוחרים להיות, כך תפחיתו את השיח השלילי במקומות אחרים ברשת.

5. חסכון
מענה מיידי ברשתות חברתיות חוסך גם לכם כח אדם, זמן ומשאבים נוספים.

שירות לקוחות דיגיטלי
שירות לקוחות דיגיטלי

על ביקורות של לקוחות בעידן הדיגיטלי

עידוד לקוחות לכתיבת ביקורות אמיתיות ברשתות החברתיות יכול לתרום לחיזוק המונטין. אם בעבר היו שולחים המלצה במכתב, או כתיבה בספר אורחים, היום מומלץ להעביר את המשוב לצד הדיגיטלי. פייסבוק למשל מציעה איזור ביקורות של גולשים, גוגל מציעה באיזור העסקים המקומיים איזור ביקורות גם כן. יכול מאוד להיות שתמצאו ביניהם גם ביקורות וציונים לא אותנטיים, אבל בגלל זמינות ונראות – כל אחד ואחת יכולים למלא את המשוב בזמן קצר ובאופן מהיר וקליל. 

הביקורות במרחב הדיגטלי הן למעשה בפרסום מפה לאוזן המוכר, וכידוע אין יותר טוב מזה (במידה והם חיוביים).

איך ביקורות ברשת יכולים לעזור לכם?

  • אנשים מעדיפים לעבוד, לרכוש, לקיים אינטראקציה עם עסקים בעלי ביקורות חיוביות. השיח החיובי מחזק את האמון.
  • ביקורות חיוביות ברשת הן כלי מכירה מצויין ובעיקר משכנע. כשגולש ברשת נתקל בכמות גדולה של ביקורת חיובית על מותג, הרצון לקנות מהם מתגבר יותר.
  • להכיר את המותג טוב יותר בגלל הביקורות של הלקוחות שלכם: חוות הדעת או הביקורת החיבוית או השלילית יכולים לשפוך אור איך המותג נתפס בעיני האחר. המשוב הוא פתח לשיפור, ייעול ומינוף.

לסיכום...

האינטראקציה עם הלקוחות ברשתות חברתיות יכולה להיות חיובית ושלילית. ככל שתדעו לזהות את צרכי הלקוחות, כך ייטב. אל תחששו מתגובות שליליות, ניתן למנף אותן אם מתכוננים מראש (תוכנית מגירה לניהול משברים). ובכלל הקדימו את המתחרים וצרו תשתית חברתית שירותית, עוד צעד שיבדל אתכם מהם. השירות יכול להיות אישי, על ידי התכתבות במערכת בפייסבוק, או בטוויטר, לא הכל חייב להיות על הקיר. כחלק מתוכנית קורס מדיה חברתית שאני מעבירה, נושא שירות הלקוחות הדיגיטלי ובניית תוכנית המשברים הוא קריטי. מוזמנים.

למאמרים נוספים הקליקו

המדריך לשיווק בפייסבוק

כן, פייסבוק שבתה אותנו בקסמיה. התמכרנו, לא יכולים בלי. עם שלל אופציות לשיווק עסקים בפייסבוק, קידום ומכירות היא לא משאירה לנו ברירה. איך לשווק בפייסבוק.

המדריך לשיווק באינסטגרם

אינסטגרם, הבת המאומצת של פייסבוק, צובעת לנו את הרשת בצבעים ובמסננים. מלאה בסטורי, וידאו, האשטאגס ומלא משפיענים. לחצו כאן למדריך לשיווק ולפרסום באינסטגרם

המדריך לשיווק בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית שחווה צמיחה בשנים האחרונות בקרב ישראלים, על ניהול דפים, אפשרויות השיווק, הפרסום והגיוס ברשת החברתית הכי רצינית בעולם.

המדריך לשיווק בפינטרסט

פינטרסט, הרשת החברתית הממכרת, הראשונה מבין הרשתות החברתיות שאיפשרה רכישה, בעלת כלי ויזואלי מרשים לחיפוש ואיתור פריטים. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בפינטרסט

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
סדנאות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים

סדנת שיווק בפייסבוק
סדנאות

סדנת שיווק בפייסבוק

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הלייקים באינסטגרם נעלמים ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
שיפור הפרופיל בלינקדאין
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לימודי מדיה חברתית לבני נוער וההשפעה על העתיד שלנו
מדריכים לשיווק במדיה חברתית
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2020 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס שיווק דיגיטלי או קורס מדיה חברתית

לימוד מעשי, ממוקד ומתקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס