מומחית לשיווק דיגיטלי, מנטורית לעסקים, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. בעלת קורס מדיה חברתית וקורס שיווק דיגיטלי – 052-6351675.

קורס מדיה חברתית והדרכות דיגיטל – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
ראשי » מאמרי שיווק דיגיטלי וחדשות מדיה חברתית » איך לפרסם פוסט בשפות שונות בדף העסקי?
8 ביולי 2016

הרשת היא במה בינלאומית – רב לשונית, ועל אף שהשפה האנגלית היא השפה הנבחרת, על הרשתות החברתיות הפופולאריות להכשיר את הבית עבור משתמשים מכל העולם. פייסבוק מפרסמת כי 50% ממשתמשי הרשת אינם דוברים את השפה האנגלית ולכן היא עובדת במרץ על הכלי לתרגום פוסטים בדפים עסקיים ואף נעזרת במתרגמים מתנדבים מכל רחבי העולם. איך תרגמים פוסטים בדף עסקי בפייסבוק? כל השלבים במאמר הבא:

תרגום פוסטים בדפים עסקיים יעניק לכם הזדמנות לפנות אל קהלים בינלאומיים מבלי להקים מספר דפים עסקיים. נניח שהזנתם סטטוס המתורגם לשפה הספרדית, כאשר משתמש ספרדי 🙂 יגיע אל הדף, הוא יוכל לראות את הפוסט בשפה הרלוונטית לו בהתאם להגדרות, לאיזור המגורים ועוד.

different languages on posts

פרסום פוסט בשפות שונות בדף עסקי, איך זה עובד?
1. גשו להגדרות של הדף העסקי ובחרו בשדה 'פרסום במספר שפות' (נמצא תחת לשונית 'כללי' בחלק התחתון).

translate-on-facebook

2. לאחר ההפעלה, הקלידו את הפרסום ולחצו על האפשרות של כתיבת פוסטים בשפה אחרת (בחלק השמאלי התחתון).

facebook-write-another-languages

לאחר הבחירה תיבת הטקסט תיראה כך. בחרו את השפה הרצויה אבל רגע לפני שאתם מפרסמים בדקו את התוצאה. קחו בחשבון שהתרגום של פייסבוק עדיין לוקה בחסר…

how-to-translate-a-post-on-facebook

דף עסקי אחד או יותר?
חברות שפונות לשוק הבינלאומי מתקשות לנהל מספר דפים לכל קהל. אותו מנהל מדיה חברתית נדרש ליצור תוכניות תוכן לכל שפה ולנהל אותו (הרבה עבודה). אבל כמה כאלו יש? רובן יעדיפו לנהל את הדף העסקי בשפה האולטימטיבית – אנגלית. והנה…החלום של פייסבוק מתגשם…הכל קורה במקום אחד – דף עסקי בו כל קהל יצפה בתוכן על בסיס השפה המקורית שלו, אין צורך לנצל את הכלי למיקוד קהלים בפייסבוק לטובת התאמת תוכן לפי שפה כפי שעשיתם עד כה.

orit-ronen-8

מיואשים מהתרגום האוטומטי? גם פייסבוק!
התרגום האוטומטי בפייסבוק לוקה בחסר והוא לא היחיד (נסו את ממשק התרגום של גוגל), ולכן פייסבוק מציעה לנו להיות חלק מקהילת המתרגמים ברשת, ומפרסמת 72 מדריכי שפות – כך שכל אחד יכול לקחת חלק בתהליך התרגום. במידה ויש לכם זמן פנוי, תוכלו לתרום לקהילה ואף לזכות בניקוד ובפרסים. פנויים? לחצו כאן

community-translation-facebook

בהצלחה!

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
סדנאות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים

סדנת שיווק בפייסבוק
סדנאות

סדנת שיווק בפייסבוק

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הלייקים באינסטגרם נעלמים ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
שיפור הפרופיל בלינקדאין
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לימודי מדיה חברתית לבני נוער וההשפעה על העתיד שלנו
מדריכים לשיווק במדיה חברתית
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2020 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס שיווק דיגיטלי או קורס מדיה חברתית

לימוד מעשי, ממוקד ומתקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס