מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
גיוס עובדים הוא תחום דינמי ומתפתח הדורש הסתגלות מתמדת כדי להקדים את המתחרים. ככל שעסקים הופכים תחרותיים יותר בחיפוש אחר עובדים, הכרחי עבורם לשפר את כישוריהם ולקלוט ידע חדש. אחת הדרכים האפקטיביות להשיג זאת היא באמצעות סדנאות למנהלי/ות גיוס ומשאבי אנוש, המותאמות לצרכים הספציפיים של הארגון. במאמר זה אתייחס לחשיבות של פיתוח וקידום מקצועי עבור אנשי הגיוס ומשאבי האנוש – כוח העבודה.
גיוס אינו רק התאמה של מועמדים למשרות פנויות; תפקיד מנהל/ת הגיוס מצריך הבנה מקיפה כיצד מתנהל עולם משאבי האנוש, פסיכולוגיה, מגמות בשוק וטכנולוגיות גיוס מתפתחות. סדנאות למגייסים או מנהלי HR מספקות מיומנויות התואמות את המגמות החדשות בתעשייה, שיטות עבודה מומלצות וכלים שיכולים לייעל את תהליכי הגיוס. על ידי השתתפות בסדנת גיוס או קורס גיוס דיגיטלי – מגייסים יכולים להישאר מעודכנים בטכניקות, אסטרטגיות וטכנולוגיות מתקדמות, מה שיאפשר להם לקבל החלטות מושכלות ולספק תוצאות טובות יותר.
הפיתוח המקצועי של מנהל/ת משאבי אנוש או גיוס הוא בעל חשיבות עליונה. כמנהלי כח אדם עליהם להחזיק במגוון רחב של מיומנויות, ידע ומומחיות, להיות בעלי כושר הסתגלות גבוה, קבלת החלטות ואמפתיה יחד. יתרה מכך, מנהלי גיוס ומשאבי אנוש חייבים להיות בעל מומחיות במינוף טכנולוגיות וכלים חדישים לשיפור הפרקטיקות הארגוניות. ההתקדמות המהירה בבינה מלאכותית, ניתוח נתונים ומערכות מעקב אחר מועמדים חוללה מהפכה בחייהם. שליטה בכלים אלו תאפשר להם לזהות מגמות, לחזות צרכי גיוס עתידיים ולהעריך את התאמת המועמדים ביעילות רבה יותר.
עליהם לטפח מיתוג מעסיק חיובי ולבנות צוותים פנימיים חזקים. יוזמות פיתוח מקצועי המתמקדות בשיפור יכולות הבין-אישיות והמנהיגות יכולות להעצים מנהלים ליצור סביבות עבודה מכילות, לקדם גיוון והכלה וליצור קשרים חזקים עם מועמדים ועובדים כאחד. מיומנויות אלו לא רק תורמות להצלחת מאמצי הגיוס אלא גם לרווחה הכללית ולפרודוקטיביות של כוח העבודה.
מוזמנים לקרוא כאן על קורסים וסדנאות למנהלי גיוס ו-HR משאבי אנוש.
למגייסים דרוש מערך מיומנויות מגוון מעבר לידע הבסיסי. סדנת גיוס דיגיטלי או קורס מיתוג מעסיק יספקו עבורם שלל עזרים לגיוס ולשימור עובדים ותחדד את כישוריהם הטכניים והרכים כאחד.
אם נתבונן בפעילות היום יומית ונחלק אותה לפי מיומנויות רכות וקשות, התמונה תיראה כך:
למשל, בקורס גיוס דיגיטלי מנהלי משאבי אנוש וגיוס יחוו תרגול מעשי הכולל משחקי תפקידים והפעלות אינטראקטיביות, ובסדנת מיתוג מעסיק הם ייחשפו לתכנים אחרים שהם לא חשבו עליהם באמצעות שיתוף פעולה עם מגייסים אחרים.
סדנאות מפגישות מגייסים ומנהלי משאבי אנוש מארגונים ותעשיות שונות, ומספקות הזדמנויות נטוורקינג מצויינות. אירועים אלו תורמים להחלפת רעיונות, חוויות ושיטות עבודה מומלצות בין אנשי מקצוע בתחום. על ידי אינטראקציה עם עמיתים, מגייסים ומנהלי משאבי אנוש יכולים לקבל תובנות חדשות, ללמוד מהצלחות ומהאתגרים של אחרים ולבנות רשת מקצועית חזקה. שיתוף פעולה ושיתוף ידע יכולים לטפח חדשנות ולפתח גישות חדשות לגיוס עובדים.
בעיניי כל מנהל/ת גיוס או מנהל/ת משאבי אנוש צריכים לעצור הכל ולבחון מה הידע שחסר להם ולהשלים אותו. אין ברירה, בדיוק כמו שמנהל שיווק צריכים ללמוד את עולם השיווק הדיגיטלי כל פעם מחדש.