מנטורית לעסקים, מרצה לקידום אתרים ובעלת קורס מדיה חברתית. מנהלת מרכז הדרכות שיווק באינטרנט Orit Ronen Internet Trainnig לחברות ולארגונים על מדיה חברתית, קידום אתרים ושיווק דיגטלי - 052-6351675.
קורס מדיה חברתית והדרכות – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
ראשי » מאמרים וחדשות במדיה החברתית » מדיה חברתית – טרנדים חמים לשנת 2015
23 באפריל 2015

שיווק ברשתות חברתיות - טרנדים חמים ל 2015

תוהים מה הטרנדים החמים בשיווק במדיה החברתית ב-2015? אם נביט באתגרים שעמדו בפנינו ב-2014, נוכל לחזות מה הכיוונים שאליהם הולך עולם המדיה החברתית בשנה החדשה. על המרות חברתיות, עומס המידע, שיווק סושיאלי בוידאו, גוגל פלוס, פרסום ממומן ברשתות חברתיות ועוד.

המרות חברתיות

המרה היא פעולה כלשהי שמבצע הגולש באתר או בדף העסקי שלנו. בשנת 2015 נזכה לראות יותר המרות ברשתות החברתיות. דוגמאות מוכרות להמרה: מודעת פרסום והקליק עליה = שווה המרה, הורדת טופס באתר = המרה, מילוי פרטים = המרה, רכישה באתר = המרה.

אם תפרסמו לינק ברשתות החברתיות ותפנו אל דף הבית (אתר האינטרנט) מתוך רצון שהגולשים יקליקו לרכישת המוצר – תאריכו את התהליך. מומלץ לפרסם קישור ישירות למוצר, להוסיף קריאה לפעולה והנה לכם הדרך הקצרה לרכישה מהירה. ניתן גם לפרסם ברשת החברתית עלות של מוצר עם הטבה לזירוז.

ההצפה תעלה לנו ביוקר

האינטרנט מוצף והרשתות החברתיות גם כן. אחת הבעיות של המשווק לבלוט על פני אחרים בעולם בו כולם מנסים להוביל. לפי התחזיות עד שנת 2020 כמו המידע ברשת צפויה לצמוח ב 600%. מצב זה יוצר לנו בעיה, אם זה רק הולך וגדל, מה נעשה בעתיד? האם הבמה החינמית שפייסבוק ושאר ערוצים במדיה החברתית נותנים יישארו חינמיים או שנצטרך להוציא כפול ממה שתכננו? ומה התקציב שיידרש לנו להשיג לידים למשל. האם אותו תוכן חזותי שאנחנו מכירים ילך ויתפתח גם הוא, לאן נגיע? אלו סרטונים נצטרך לייצר, ואולי נהיה חייבים לפתח אפליקציה עבור העסק שלנו? מי אמר חינם ולא שילם?

וידאו - התוכן המועדף על גולשים

נראה כי ב-2015 ווידאו יהפוך לפורמט המועדף במדיה החברתית. לפי מספר דירוגים, במהלך שנת 2014 עבר מספר הצפיות של סרטונים בפייסבוק את מספר הצפיות ביוטיוב בכל הנוגע לגולשים בדסקטופ (מחשב שולחני).

בנוסף, סרטונים שהועלו בפייסבוק קיבלו יותר שיתופים מאלה שהועלו ביוטיוב – הגיוני ביותר בגלל האופי החברתי של פייסבוק שמעודד תגובות ושיתופים של משתמשים. בנוסף, ייתכן שפורמטים כמו פודקאסטים ופוסטים בוידאו-בלוג יהפכו בעצמם לפורמטים מעולים שמניעים חשיפות ופעילות חברתית.

גוגל פלוס תזכה לזריקת החייאה

גוגל פלוס (עסקים) יצרה את תשתית חכמה לעסקים ולמציגה תצוגה עשירה לאלו שיש להם עסק פיזי. בפרופיל העסקי בית העסק יכול להציג פרטים ותמונות, לקרוא דירוגים של גולשים על בית העסק, לזהות משפיענים. אותה תצוגה רלוונטית בעיקר לעסקים שנותנים שירות ומקבלים קהל. אותו פרופיל בגוגל פלוס יכול להתמזג בקלות עם הערוץ הרשמי של העסק ביוטיוב ועם עוד מוצרים של גוגל. נחכה ונראה….

פרסום ממומן ברשתות חברתיות – חובה

במהלך 2014 הכניסה פייסבוק את האלגוריתם החדש שלה לתוקף והתוצאה מספר נמוך של חשיפה לפוסטים אורגניים לעומת פוסטים ממומנים. גם טוויטר לא שללה את הרעיון של הבמה הפרסומית ואיתה גם אינסטגרם שמנסה לדבוק באימה היקרה (תרתי משמע). הגיוני כי ב-2015 הרשתות החברתיות ימצאו דרכים נוספות "להכריח" את המשווקים במדיה החברתית להגדיל את התקציב על הפרסום הממומן. וכנראה שלא תהיה לאף אחד ברירה. ברגע שהם יחליטו לפתח את המערכות לפרסום, כולנו נצטרך לשלם יותר.

הרשתות החברתיות כאמצעי תקשורת עם לקוחות

עוקבים רוצים להכיר את האנשים שמאחורי המותג או הלוגו ולהבין עם מי הם מדברים. הערוצים החברתיים מנגישים עבורנו את אותם מנהלים/עובדים במהירות ולהיפך. אותו בעל דף עסקי בפייסבוק – מנהל החברה או העסק יכול לתקשר בצורה קלה ויעילה עם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים.

עסקים שהפנימו את הרעיון של השקיפות, הנגישות והמענה המהיר זוכים לחשיפה גדולה ולשיפור התקשורת עם האוהדים בזכות רמת האמון הגבוהה שנוצרה ביניהם. הרשתות החברתיות יהיו אמצעי תקשרותי חזק עם הזמן, כבר לא נצטרך לחכות על הקו, נוכל לשלוח ישירה לבעל הדף העסקי ולקבל מענה ברשתות החברתיות, וסביר להניח שכך יהיה גם בנושא הרכישות.

אינסטגרם עוד תעשה לנו בית ספר

שילוב בין מספר ערוצים

הרעיון של להתמקד בפעילות שיווקית רק בערוץ חברתי אחד הולך ומתמעט. הגישה המשולבת הפכה להיות הכרחית להצלחה, לא רק שיווק בפייסבוק אלא גם שיווק ביוטיוב, פתיחת ערוץ אינסטגרם, ואולי גם גוגל פלוס, ופרופיל מקצועי בלינקדאין ועוד. הוספת ערוצים נוספים לתוכנית השיווק רק תגדיל את הנוכחות ברשתות החברתיות (כמובן יש לעשות זאת נכון). אבל זה לא מספיק, ישנם עסקים שחייבים נוכחות בגוגל, אתר אינטרנט אינפורמטיבי שהרשתות החברתיות ישמחו להפיץ.

אפליקציות אנונימיות סוחפות את המשתמשים

הרעיון של להתמקד בפעילות שיווקית רק בערוץ חברתי אחד הולך ומתמעט. הגישה המשולבת הפכה להיות הכרחית להצלחה, לא רק שיווק בפייסבוק אלא גם שיווק ביוטיוב, פתיחת ערוץ אינסטגרם, ואולי גם גוגל פלוס, ופרופיל מקצועי בלינקדאין ועוד. הוספת ערוצים נוספים לתוכנית השיווק רק תגדיל את הנוכחות ברשתות החברתיות (כמובן יש לעשות זאת נכון). אבל זה לא מספיק, ישנם עסקים שחייבים נוכחות בגוגל, אתר אינטרנט אינפורמטיבי שהרשתות החברתיות ישמחו להפיץ.

בעלי עסקים ילמדו מקצוע חדש

בעלי העסקים יקדישו יותר בלימוד הנושא מקרוב. לימודי מדיה חברתית יתפסו מקום חשוב והכרחי לטובת צלחת הפעילות הסושיאלית. שיווק במדיה חברתית יהפוך להיות אחד המקצועות החשובים בעידן הדיגיטלי, והם מצידם ירצו להיות בעלי הכלים והשליטה על הערוצים החברתיים גם אם הם יעבירו את השרביט לניהול חיצוני.

לסיכום - טרנדים במדיה החברתית 2015

הטרנדים החדשים ברשתות החברתיות לשנת 2015 מסמנים שכדי להצליח בשיווק החברתית עלינו לשווק בחכמה תוכן איכותי, מגוון, אמין, לשדר פתיחות בכל הקשור לשירות הלקוחות, לא להתרגש ממשברים, לפעול בעוד זירות חברתיות ולהגדיל את התקציב.

 

עוד מאמרים על מדיה חברתית

המדריך לשיווק באינסטגרם

מעוניינים לשווק באינסטגרם? קבלו את המדריך המלא לשיווק ולפרסום באינסטגרם, מאמרים, חדשות וטיפים למשווקים, שאלות ותשובות והסברים על יצירת פרופיל מוצלח ברשת החברתית שכבשה את כולנו.

המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק

הנחיות ליצירת דפים עסקיים מקצועיים, שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, פרסום ממומן, עבודה עם קבוצות, שאלות ותשובות והסברים איך להקים נוכחות נכונה ברשת הכי פופולארית שיש.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
פייסבוק
לינקדאין
פינטרסט
יוטיוב
טוויטר
אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

 

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים
סדנאות

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים

 

סדנת פייסבוק לעסקים
סדנאות

סדנת פייסבוק לעסקים

 

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים
סדנאות

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים

בשנים

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הכלים החדשים למנהלי קבוצות בפייסבוק ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
על החיפוש הויזואלי בפינטרסט ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך?
הוידאו עלה להם לראש! חדש ב Facebook
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לינקדאין ומיקרוסופט יחד: אל תעשו בפרופיל האישי בלינקדאין!
מדריכים לשיווק במדיה חברתית

המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
...........................................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם ...........................................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ...........................................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק
...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2018 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס מדיה חברתית

הרשמה מוקדמת במחיר מיוחד >>>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס