המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » מגבלת 20% טקסט במודעת פרסום בפייסבוק – משתנה
10 ביוני 2016

מגבלת 20% טקסט במודעת פרסום בפייסבוק - ירדה

בשורה משמחת. שנת 2020 – פייסבוק משחקת אותה עם עדכון חשוב למפרסמים, מגבלת הטקסט במודעת פרסום – לא עוד. מעתה אפשר לפרסם תמונות בקמפיינים ללא חשיבה יצירתית איך לסדר את התוכן שיעבור את המבחן שפייסבוק נהגה לעשות שנים. זוכרת את השיחות עם צוותי העיצוב השונים, איזה משפט לבחור, איפה למקם אותו, ביצוע בדיקה ידנית עצמאית לפני כל העלאה ואת החלום לקבל את האור הירוק. אז אם בא לכם קצת נוסטלגיה, מה עברנו משנת 2016 ועד 2020 בכל הקשור לתמונות בקמפיינים בפייסבוק, מוזמנים לגלול ולהמשיך לקרוא.

מגבלת הטקסט בפייסבוק יורדת בשנת 2020

20% טקסט במודעת פרסום בפייסבוק - הכללים!

פייסבוק הודיעה כי היא עומדת לשנות את חוק ה 20% טקסט במודעות הפרסום ברשת (8.6.2016). העדפתה הברורה לקדם תמונות מועטות טקסט נבעה מהרצון לשמור על עולם קריאטיבי, מינימלי ואיכותי. וכמובן שאין חופש בלי גבול. התחליף שפייסבוק מציעה הוא הדבקת תווית ציון למודעות והשפעה ישירה על  החשיפה שלהן. תמונות בעלות ציון נמוך לא תגענה לקהל היעד. לא חבל?

על סמך מה פייסבוק פסלה עד כה מודעות עם מעל ל 20% טקסט?

בכלי של פייסבוק למדידת 20% טקסט בתמונת פרסום היא כותבת באופן ברור: "מודעות שיש להן יותר מ-20% טקסט בתמונה לא יאושרו להצגה בפייסבוק או באינסטגרם. טקסט רב מדי יכול להיראות כמו ספאם ולגרום לאנשים לחשוב שהמודעה שלך באיכות נמוכה. יש להקפיד ולהשתמש בכותרת ובגוף המודעה כדי להסביר לאנשים את הסיבה לפרסום ומה שברצונך שהם יעשו. "

בדיקת 20% טקסט במודעות פרסום, כך תעשו זאת:

 

1. לאחר שתעלו תמונה, פייסבוק תחלק אותה לריבועים קטנים. תוכלו ללחוץ על הקישור הזה – הכלי לבדיקת כמות טקסט בפייסבוק

Facebook Text Rule in Ad _ june 2016

צילום מסך: הכלי לבדיקת טקסט המודעות בפייסבוק

2. סמנו את הריבועים בהם נמצא הטקסט ופייסבוק תציג הערה.

Facebook Text Rule in Ad _1

צילום מסך: הכלי לבדיקת טקסט המודעות בפייסבוק

הקיטלוג החדש בפייסבוק

פייסבוק פרסמה במרכז העזרה הנחיות לשימוש בטקסט בתמונות לטובת פרסום. בדוגמה למטה תוכלו לראות שהימנית עם הלוגו תקינה לעומת השמאלית הכוללת גם לוגו וגם טקסט. בנוסף היא מציינת שטקסט הנמצא על עטיפת ספר למשל אינו נחשב בספירה ועוד. המסר הבולט שהיא מנסה להעביר לנו הוא שמירה על הפשטות: "אם הייתם חולפים על פני התמונה בנסיעה במהירות של 100 קמ"ש, האם הייתם מבינים אותה?"

מפרסמים יוכלו להעלות תמונות עם טקסט ללא מגבלת ה 20%, אך יצטרכו לקחת בחשבון שפייסבוק שואפת להציג מודעות איכותיות. אלו הן 4 הקביעות, ככל שהאחוז גבוה יותר – החשיפה נמוכה יותר:

  1. מתאים – פחות מ 20% טקסט
  2. נמוך – בין 20-50% טקסט
  3. בינוני – 50% טקסט
  4. גבוה – 75% טקסט

מה יקרה אם תעלו בכל זאת תמונה עם יותר מ 20% טקסט?

תקבלו הודעה שאתם נמצאים בשלב של חריגה, להלן הציטוט: "יתכן שלא תגיע לקהל שלך מכיוון שתמונת המודעה מכילה רב מידי. פייסבוק מעדיפה תמונות מודעות ללא טקסט או טקסט מועט, אלא אם אתה עומד בתנאים לאישור חריג, שנה את התמונה לפני ביצוע ההזמנה. קבל הדרכה לצמצם את הטקסט בתמונה.

בדקנו את מגבלת הטקסט של פייסבוק...

סיפור אמיתי, תלמידה שלי העלתה פרסום לפייסבוק בדף אותו היא מנהלת (ליתר דיוק בעלת המקום), פייסבוק מיד ציינה את ההערה המופיעה למעלה בגלל כמות הטקסט. אגב, מי מביניכם שמחפש מקום טוב לצפות ביורו – יש להם מספר סניפים, חפשו אותם בפייס 🙂

זו התוצאה כשמעלים תמונה עם אחוז טקסט גבוה, פייסבוק מציינת שכנראה שמודעת הפרסום לא תוצג. מי מאיתנו רוצה להעלות קמפיין ואין לו סיכוי להופיע… מבאס.

סתם שתדעו...

חלק מן המפרסמים הצליחו לעקוף את הכלל באמצעות שינוי מיקום הטקסט על גבי התמונה, ולעיתים באמצעות הטעיות צבע, ז"א הם העלו את אותה המודעה בצבע רקע שונה…

לסיכום..

אל תתחכמו, אל תגזימו, אל תשתוללו. תזכרו את נושא המיתוג וכמנהלי מדיה חברתית – הבהירו את העדכון ללקוחות שלכם כדי שהם לא יאבדו את הראש.

ויש גם מסר לבעלי העסקים: רובכם נוטים לחשוב שמכירה פומבית מושפעת מעוצם התחרות בתחום, אבל לא לוקחים בחשבון את נושא איכות המודעה, תמונות לא מלהיבות, קריאות לפעולה לקויות, כותרות לא אפקטיביות, הפניות לדפי נחיתה לא ממוקדים, בחירת תחומי עניין לא רלוונטיים וכו' שמשפיעים גם כן ודבר אחרון…את שירות לסינון מודעות פרסום של משתמשי הרשת. דווקא בזמן בו פייסבוק נמצאת בירידה בחשיפה האורגנית לפוסטים ומשאירה לנו את הצד הממומן, אתם חייבים להיצמד לתנאים.

הקליקו כאן לפרטים על סדנת פייסבוק לעסקים

    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס