מנטורית לעסקים, מרצה לקידום אתרים ובעלת קורס מדיה חברתית. מנהלת מרכז הדרכות שיווק באינטרנט Orit Ronen Internet Trainnig לחברות ולארגונים על מדיה חברתית, קידום אתרים ושיווק דיגטלי - 052-6351675.
קורס מדיה חברתית והדרכות – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » איך למנף את שירות הלקוחות ברשתות החברתיות?
22 באוגוסט 2015

המודעות לשיווק ברשתות חברתיות עבור עסקים הולכת ומתגברת, כולם מבינים מה החשיבות של פרופילים חברתיים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. אבל למרות המודעות הגדולה, הרבה מותגים עדיין מפחדים לקחת את העסק החברתי שהם יצרו צעד אחד קדימה, ולבנות במה בה הם יעניקו שירות לקוחות יעיל ומהיר ברשתות החברתיות. מותגים מסויימים כבר השכילו לעשות ויצרו פרופילים חברתיים שכל מטרתם לתת תמיכה. הם הפרידו בין הפרופיל המרכזי של החברה ויצרו פרופיל נוסף שמוקדש לתמיכת לקוחות.

המדיה רק הולכת ומתפתחת, לא משאירה מקום לדמיון. במקום להקל על לקוחות, נוצר מצב בו התסכול הולך ומתגבר.

microsoft-support-on-twitter

שעות, ימים ועוד מידע ללקוחות על פעילות מחלקת שירות הלקוחות של מייקרוסופט

חברות כמו מייקרוסופט, נייקי, סקייפ ועוד בחרו ליצור פרופיל חברתי ברשת החברתית טוויטר, המציע שירותי תמיכה. כלקוחות, השאיפה שלנו במצב בו אנו זקוקים לתמיכה, היא להשיג אותה בדרך הכי קצרה, ומה יותר קצר מציוץ בטוויטר?

skype-support-on-twitter

שירות התמיגה של Skype בטוויטר

לפניכם כמה סיבות טובות למה מומלץ  ליצור פרופיל לשירות לקוחות ברשתות חברתיות:
1. זמינות
לקוח לא מרוצה הוא לקוח חסר סבלנות. הדבר הראשון שהוא יחשוב לעשות זה ללכת ולכתוב בדף העסקי בפייסבוק ומשם הסיפור כבר מוכר.

2. חווית רכישה
כשאתם מציעים ללקוחות תמיכה און ליין, אתם הופכים את חווית הרכישה והמשתמש לאמינה ולנעימה.

3. שקיפות
שירות לקוחות ברשתות חברתיות יכול להטיב גם אתכם. השקיפות איך אתם מתמודדים עם תגובות/תלונות יכולה רק לתרום למיתוג ולחשיפה של רמת השירות הגבוהה שאתם נותנים.

4. ניהול המוניטין בזירה אחת
מיקוד הלקוחות בזירה חברתית שאתם בוחרים להיות, כך תפחיתו את השיח השלילי במקומות אחרים ברשת.

5. חסכון
מענה מיידי ברשתות חברתיות חוסך גם לכם כח אדם, זמן ומשאבים נוספים.

לסיכום
האינטראקציה עם הלקוחות ברשתות חברתיות יכולה להיות חיובית ושלילית. ככל שתדעו לזהות את צרכי הלקוחות, כך ייטב. אל תחששו מתגובות שליליות, ניתן למנף אותן אם מתכוננים מראש (תוכנית מגירה לניהול משברים). ובכלל הקדימו את המתחרים וצרו תשתית חברתית שירותית, עוד צעד שיבדל אתכם מהם. השירות יכול להיות אישי, על ידי התכתבות במערכת בפייסבוק, או בטוויטר, לא הכל חייב להיות על הקיר.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
פייסבוק
לינקדאין
פינטרסט
יוטיוב
טוויטר
אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

 

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים
סדנאות

סדנת אינסטגרם וסדנת פינטרסט לעסקים

 

סדנת פייסבוק לעסקים
סדנאות

סדנת פייסבוק לעסקים

 

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים
סדנאות

ההרצאה שלי ב'שבוע אורקל 2016': על אסטרטגיה דיגטלית בארגונים

בשנים

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הכלים החדשים למנהלי קבוצות בפייסבוק ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
על החיפוש הויזואלי בפינטרסט ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך?
הוידאו עלה להם לראש! חדש ב Facebook
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לינקדאין ומיקרוסופט יחד: אל תעשו בפרופיל האישי בלינקדאין!
מדריכים לשיווק במדיה חברתית

המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
...........................................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם ...........................................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ...........................................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק
...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2018 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס מדיה חברתית

הרשמה מוקדמת במחיר מיוחד >>>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס