מנטורית לעסקים, מרצה לקידום אתרים ובעלת קורס מדיה חברתית. מנהלת מרכז הדרכות שיווק באינטרנט Orit Ronen Internet Trainnig לחברות ולארגונים על מדיה חברתית, קידום אתרים ושיווק דיגטלי - 052-6351675.
קורס מדיה חברתית והדרכות – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות פרטיות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • FAQ
  • צרו קשר
ראשי » כללי » חיפוש ויזואלי בפינטרסט 2017 והקשר ל Ecommerce
16 ביוני 2017

חיפוש חזותי בפינטרסט 2017 והקשר ל Ecommerce

טכנולוגיית החיפוש החזותי היא נושא חם ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש ב 2017. הכלי הויזואלי של פינטרסט נותן גז לחווית המשתמש (והקניה). ב 2015 החיפוש היה מתוך הרשת, ב 2017 הוא מתרחב החוצה, העדשה החדשה הצמודה למנוע החיפוש הפנימי מייעלת את החיפוש והופכת אותו למושלם. איך זה עובד? מצלמים תמונה ופינטרסט מוצאת. במקום חיפוש טקסטואלי, חיפוש ויזואלי.

מה מיוחד כל כך בפינטרסט?

דמיון. השראה. יצירה. פחות אותיות, יותר צורות וצבעים. המח מתרחב צמא לעוד. מה קודם, לקרוא תיאור של מוצר או לצפות בתמונה? פינטרסט הבינה שאנחנו נקנה יותר ועם אינסטגרם ממול, למה בעצם לא? להבדיל מרשתות חברתיות אחרות, פינטרסט לא שומרת הכל לעצמה. היא מחלקת קישורים לאתרים, לרשתות  וליישומים וממש אין לה צורך נעול אותנו בבית.

הכלי הויזואלי ה 1 של פינטרסט

החיפוש החזותי בפינטרסט החל בזכות הכלי היזואלי ה 1  ב 11/2015, והוא פעל באופן הבא (חיפוש דרך מחשב): 

  • חיפוש תמונה
  • בחירה ומיקוד בתוצאה 
  • לחיצה על זכוכית המגדלת
  • בחירת אובייקט מהתמונה
  • תוצאה: מצד שמאל התמונה שבחרתם, האובייקט שסימנתם, רשימת ביטויי מפתח בחלק העליון ומגוון תמונות שזהות או דומות לאובייקט שחיפשתם.

Shop the Look

מתה על זה. לראות משהו ולקבל קישור לרכישה. גאוני, מסקרן מה יהיה הלאה. אז מה פינטרסט מנסה לעשות? לתת לנו חווית משתמש גבוהה + חווית קניה. שנהיה מרוצים, מוקסמים, שלא נצא מהמחשב, מהנייד ומהבית. 

זו נקודת מבט חדשה על הסיכות ברשת, שילוב טכנולוגיית זיהוי של מוצרים, סגנונות, מקומות ורעיונות. כשתבצעו חיפוש – פינטרסט תנקד עבורכם את הצורות שהיא קלטה. תוכלו לבחור לסמן אותו במדוייק או בהרחבה, זה נראה ככה:

החיפוש הויזואלי החדש - Pinterest Lens

העדשות בפינטרסט מציגות חיפוש מסוג אחר. העדשה (Pinterest Lens) שנוספה לצילום מיידי  לטובת חיפוש  (דומה ל Google Goggles) לוקחת את פינטרסט קדימה. מחפשים דרך המצלמה?

  1. חפשו את אייקון המצלמה מצד לשורת החיפוש
  2. צלמו את המוצר/אובייקט 
  3. פינטרסט תציג תוצאות זהות או דומות

"לפעמים אתה מבחין במשהו מעניין, אבל כשאתה מנסה לחפש אותו באינטרנט מאוחר יותר, אתה לא מצליח לתאר במילים מה ראית. יש לך את זה בראש, את אותה התמונה עשירה, ססגונית, אבל אתה לא יכול לתרגם את זה למילים כדי למצוא אותו". Pinterest Lens

צילמתי אובייקט בבית, פינטרסט הציגה עבורי את התוצאות הקרובות ביותר. ראו את מילות המפתח שהיא מציגה מעל.

החיפוש חזותי ועולם ה E-commerce

מנוע חיפוש ויזואלי שם דגש על תוכן חזותי ולא על מילים, ופינטרסט היא לא הראשונה, אבל בהתחשב בכל מכלול הדברים שיש בה ושילוב הקניה, אתרי מסחר שמשווקים בפינטרסט חייבים להתאים את עצמם לחיפוש החזותי ולהנגיש את המוצרים (חדות תמונה, העלאת מוצרים דומים, פריטים משלימים ועוד). לקראת 2018 כדאי להשקיע מאמצים ביצירת אסטרטגיה ויזואלית שתשלב סיפורים חזותיים בעלי ערך.

3 מצבים בהם החיפוש החזותי יכול להגדיל את הרכישות באתר.

מקרה 1: נכנסתם לחנות נדלקתם על זוג נעליים, לא נשארו צבעים. צילמתם בזמן אמת דרך העדשה של פינטרסט וגיליתם שיש 5 צבעים. לא תקנו?

מקרה 2: חיפשתם נעליים, לא מצאתם צבעים, אבל היו זוג דומה ואהבתם אותו יותר! לא תקנו?

מקרה 3: חיפשתם זוג נעליים, לא מצאתם צבעים וגם לא עלו תוצאות אחרות מעניינות, אבל עלתה תמונה של שמלה משלימה, לא תקנו?

הדגשה לבעלי אתרים שמשווקים בפינטרסט: יש לכם מוצרים שאזלו מהמלאי? אולי כדאי שלא למחוק את הדף ולהציע חלופות, מוצרים דומים. פינטרסט יכולה להציע מוצרים דומים מאותה קולקציה/מראה/טקסטורה (במידה ותעלו אותם לפינטרסט).

החיפוש והיזואלי בפינטרסט - חווית קניה מסוג אחר

רוצה הדרכה 1x1 על פינטרסט?

החיפוש הויזואלי בגוגל - Google Goggles

 אפליקציה מבית גוגל שמאפשרת לנו לבצע חיפוש על ידי צילום תמונות (עדיין לא מתורגם לעברית). ואם נלך כמה שנים אחורה, במנוע החיפוש לתמונות של גוגל יש דרכים למצוא תמונות דומות לפי צבעים, פרצופים וכו', כך שהחיפוש הויזואלי כבר קיים לא מעט זמן ובעוד אתרי רכישה גדולים,  אבל זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו באחת מהרשתות החברתיות הפופולריות. ושום מילה על אינסטגרם. נקודה.

עוד מאמרים על פינטרסט

על הכפתור Tried It מה, מי ומו?

פינטרסט הביאה לנו כפתור חדש ושווה במיוחד, איתו נוכל לקבל יותר מידע על מוצר/תמונה וללמוד על דרכים נוספות לעשות בו שימוש. כל מה שאתם צריכים לדעת על הכפתור: ניסיתי.

פינטרסט - Showcase

איך מסדרים תצוגת מוצרים שווה ב showcase? איך זה עובד? מה היא שואבת אוטומטית וכמה תוכלו להציג שם? רעיונות ליצירת שער ממגנט בפינטרסט.

המדריך לשיווק בפינטרסט

פינטרסט היא הרשת הכי אהובה עליי. היא חדשנית, מהפנטת, ממגנטת ויש לה כח אדיר להגדלת התנועה לאתרים, שיתוף מידע ואינסוף של השראה. מוזמנים לקרוא

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
פייסבוק
לינקדאין
פינטרסט
יוטיוב
טוויטר
אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

סדנת

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
סדנאות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

סדנת

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים

סדנת

סדנת שיווק בפייסבוק
סדנאות

סדנת שיווק בפייסבוק

סדנת

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הכלים החדשים למנהלי קבוצות בפייסבוק ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
על החיפוש הויזואלי בפינטרסט ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך?
הוידאו עלה להם לראש! חדש ב Facebook
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לינקדאין ומיקרוסופט יחד: אל תעשו בפרופיל האישי בלינקדאין!
מדריכים לשיווק במדיה חברתית

המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
...........................................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם ...........................................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ...........................................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק
...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2018 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס מדיה חברתית

הרשמה מוקדמת במחיר מיוחד >>>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס