המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » פיתוח מקצועי למנהלי משאבי אנוש
27 באוגוסט 2023

מנהלי משאבי האנוש החדשים - פיתוח מקצועי ל-HR

השילוב של כלי בינה מלאכותית, ניתוח נתונים ואוטומציה בתהליך הגיוס חולל מהפכה בדרך שבה פועלים מנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס. טכנולוגיות אלו מסייעות בקבלת החלטות מושכלות יותר, אך גם מעלות שאלות לגבי אתיקה, פרטיות והוגנות בגיוס. משבר הקורונה והשפעתו על עולם הגיוס, הביקוש לעבודה מרחוק והיברידיות, תנועות צדק חברתית לשוויון, גיוון והכלה, וגורמים כלכליים אחרים הובילו לחוסר יציבות בשוק העבודה. מנהלי משאבי אנוש וגיוס צריכים להסתגל במהירות לצרכים הארגוניים המשתנים, לרבות פיטורים, מיומנויות חדשות או מסעות גיוס פתאומיים.

מנהלי משאבי האנוש החדשים

למה מנהלי משאבי אנוש חייבים להתחדש בידע וכלים חדשים?

  • הסתגלות לשינויים טכנולוגיים: בכל שנה נולדים עשרות כלים לגיוס עובדים, תוכנות וממשקים. חיבור הכלים לעולם הגיוס הדיגיטלי הם מאסט!

  • אוטומציה של משימות חוזרות: אוטומציה יכולה לעזור בסינון קורות חיים, תזמון ראיונות, ואפילו סבבים ראשוניים של ראיונות, לחסוך זמן ולהפחית טעויות אנוש ובתנאי שהאוטומציות הן ברמת תפקוד גבוה, בפיקוח וניטור של  אדם.

  • הבנה מקיפה של הבדלי דורות: לבני דור המילניום ולדור Z יש התנהגויות וציפיות שונות לחיפוש עבודה מאשר לדור ה-X ולבייבי בומרס. הבנה מקיפה בהבדלים בין דוריים, תנאים, ביקוש, חוזקות וחולשות במשא ומתן היא קריטית.

  • החלטות מונעות נתונים: טכניקות חדשות משלבות לעתים קרובות ניתוח נתונים שיכול לעזור לחזות את הצלחת המועמד ואת ההתאמה הארגונית. 

  • גיוון והכלה: טכניקות גיוס מודרניות מצוידות בכלים ובהנחיות למניעת הטיה לא מודעת בתהליך גיוס העובדים, מה שמוביל לכוח עבודה מגוון ומכיל יותר.

  • חסכון במשאבים: כאשר מנהלי HR הם בעלי ידע וכלים מתקדמים, מסע הגיוס מתקצר והשקעת המשאבים פוחתת. במקביל, הפרודאקטיביות של צוות הגיוס עולה.

  • משפך גיוס אופטימלי: למידה של שיעורי המרה של בפרסומי דרושים, בחירת ערוצים ובחינת האד האנטרים מעניקה מיקוד באסטרטגיית הגיוס.

  • מחסור בטאלנטים ובמיומנויות: בשווקים תחרותיים, ייתכן שיהיה צורך בטכניקות חדשניות כדי למשוך מועמדים פסיביים או עובדי קבלן ופירלנסרים.

  • עבודה מרחוק: עם עליית העבודה מרחוק נדרשת התייחסות רצינית לבחירת משימות, זמן מימוש, תנאים והנחיות. חשוב לשים לב שלא כל מועמד/ת יכולים למלא תפקיד היברידי.

  • מעורבות במדיה החברתית: שימוש יעיל במדיה חברתית יכול  למשוך מועמדים וגם ליצור מותג מעסיק מקצועי וממגנט. 

  • ניהול קשרי מועמדים: סדרי העבודה החדשים כוללים גם את נושא מערכות היחסים עם העובדים ותרומתן לניהול מוניטין חיובי.

  • מובילים בתחרות: חברות וארגונים שמסתגלים לטכניקות גיוס חדשות יש לרוב יתרון תחרותי בגיוס מועמדים איכותיים – טאלנטים.

קורסים למשאבי אנוש וגיוס

היתרונות של קורס גיוס דיגיטלי/ קורס מיתוג מעסיק

גם גיוס דיגיטלי וגם מיתוג מעסיק הם דיסציפלינות הקשורות זו בזו. שליטה בהם יכולה לתת למנהלי משאבי אנוש וגיוס הבנה הוליסטית של עולם הגיוס המודרני. עם מיומנויות חדשות, צורות חשיבה, סיעור מוחות, מחקרים וניתוח מידע, מנהלי משאבי האנוש וצוות המגייסים יצליחו להתמודד עם אתגרי הגיוס.

תוכנית קורס גיוס דיגיטלי

10 טעויות נפוצות בגיוס דיגיטלי & מיתוג מעסיק

  • טעויות גיוס דיגיטלי: חוסר באופטימיזציית ניידים. כידוע משנת 2014 גוגל שואפת להציג אתרים בדירוגים מובילים מותאמי ניידים (מובייל). אתרי קריירה שאינם מותאמים למובייל לא יטפסו בדף התוצאות.
  • אוטומציה יתרה: אומנם אוטומציה יכולה לחסוך זמן, אבל שימוש יתר בה עלול להוביל לאינטראקציות לא אישיות שמכבות מועמדים פוטנציאליים. בוטים לא מועילים, "פס ייצור" לא מפוקח, התעלמות ממשובים יפגעו בתהליכים האוטומטיים.
  • תיאורי תפקיד כתובים בצורה גרועה: שפה מעורפלת, מורכבת מדי או מוטה מגדרית יכולה להרתיע מועמדים מתאימים ולמשוך את הלא מתאימים.
  • התעלמות מ-SEO: פרסומי דרושים שאינם מותאמים למנועי החיפוש עשויים שלא להגיע לקהל הרצוי.
  • חווית משתמש גרועה: מועמדים שמתקשים בעת הצעת העבודה, שליחת קורות החיים או יצירת קשר, ינטשו את האתר.
  • אי הגדרת קהלים: להתייחס לקהל המועמדים כשווה זו טעות. גם אתם לא מבצעים קמפיינים לגיוס עובדים, חוסר הגדרת הקהל ומיקוד ספציפי עלול להוביל לכמות גדולה של קורות חיים לא יעילים.
  • טעויות מיתוג מעסיק: חוסר אותנטיות: יצירת מותג מעסיק שאינו תואם את תרבות החברה בפועל עלול להוביל לעובדים מאוכזבים ומנותקים.
  • התעלמות מקולות העובדים: אי הכללת עובדים נוכחיים בתהליך מיתוג המעסיק עלולה לגרום למסר מותג מנותק או לא אותנטי.
  • אי מיקוד לדמוגרפיה רצויה: ייתכן שמיתוג מעסיק גנרי לא יפנה למועמדים הספציפיים שארגון רוצה למשוך.
  • הזנחת הרשתות החברתיות: שימוש לא הולם או לא עקבי בפלטפורמות המדיה החברתית למיתוג מעסיק עלול לגרום לאובדן הזדמנויות ולחוסר אמון.
  • התעלמות מביקורות שליליות: התעלמות מביקורות שליליות בפלטפורמות כמו Glassdoor, לינקדאין ועוד  זירות דיגיטליות פוגע ישירות במיתוג המעסיק ומיקוד במוניטין שלילי.
לכל הסדנאות לשיווק וגיוס

במקום משרות רפאים וטקטיקת הטעיה, מה תוכלו לעשות?

  • התמקדו ביוזמות אמיתיות: במקום להסתמך על טקטיקות מטעות, התרכזו ביוזמות אמיתיות המציגות את התרחבות הארגון כמו הכרזה על שותפויות חדשות, חשיפת מוצרים, והתרחבות פיזית.
  • הציגו שקיפות: שמירה על מוניטין כנה ושקוף יכולה לשרת אתכם טוב יותר בטווח הארוך. אותנטיות מטפחת אמון עם מחזיקי עניין, כולל עובדים ושותפים פוטנציאליים.
  • נצלו את החוזקות שלכם: הדגישו את החוזקות והייחודיות שלכם, פרויקטים חדשניים ואת הערך המוסף שאתם מביאים לתעשייה.
  • שיווק תוכן ומנהיגות מחשבתית: פרסמו מאמרים, פוסטים וקטעי וידאו על מנהיגות מחשבתית המציגים את הצמיחה, החדשנות והמומחיות של הארגון. 
  •  אירועים וכנסים (כולל מקוונים): השתתפו בכנסים בתעשייה, בסמינרים מקוונים ובאירועים כדי להציג את המומחיות שלכם. תוכלו למשוך את תשומת הלב של המועמדים ולשפר את תהליכי גיוס העובדים.
  • מיתוג מעסיק חזק: השקיעו באסטרטגיית מיתוג מעסיק חזקה המציגה את ערכי הארגון, סביבת העבודה וההזדמנויות לעובדים. דימוי מותג אותנטי מושך גם מועמדים פוטנציאליים וגם תשומת לב של מתחרים.
קורס גיוס בלינקדאין למנהלי משאבי אנוש וגיוס

לסיכום...

מנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס הם מנהלים! פיתוח מקצועי אינו פוסח עליהם ואפילו נחשב לחובה כדי להוזיל עלויות ולמקסם את מסעות הגיוס. 

לקורס גיוס דיגיטלי או סדנת מיתוג מעסיק, השאירו פרטים

קורסים וסדנאות למנהלי HR - משאבי אנוש וגיוס

קורס מיתוג מעסיק
קורס גיוס דיגיטלי
קורס שיווק דיגיטלי
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס