מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
לחוסר התאמה בין מיתוג מעסיק לחוויית עובד בפועל יש הרבה השלכות. הבולטת בהן היא מוניטין שלילי ברשת. כאשר עובדים נתקלים בשוני בין ההבטחות שמספר להם מיתוג המעסיק לבין החווית שלהם בארגון בפועל, שיעורי התחלופה עולים.
ניהול מוניטין חיובי משפיע באופן משמעותי על תהליך הגיוס. כאשר חברה נותנת עדיפות לשמירה על מוניטין חיובי, הסבירות שהיא תצליח במסעות הגיוס, היא גבוהה.
ניהול מוניטין חיובי לארגון טומן בחובו את המפתח להנעה ולהצלחת תהליך הגיוס. מוניטין חזק מטפח משיכה מגנטית מצד מועמדים רלוונטיים, והופך אותם למועמדים אקטיביים. יתרה מכך, מוניטין חיובי יוצר אמון וביטחון בקרב מועמדים, ומאפשר אינטראקציות טובות יותר לאורך מסע הגיוס. הדיאלוג הפתוח, שיתוף הפעולה והמעורבות משפיעים ישירות על חווית הגיוס.
כאשר מועמדים נתקלים במקום עבודה עם מחויבות מוכחת לשביעות רצון וצמיחה של עובדים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבחרו בארגון וגם יתרמו להצלחתו המתמשכת באמצעות התלהבות, מסירות ומחויבות לטווח ארוך. במערכת יחסים סימביוטית זו, מוניטין חיובי ברשת הופך לאבן הפינה, שלא רק מושכת טאלנטים אלא גם הופכת את תהליך הגיוס לקליל ומהנה.
מיתוג מעסיק לא מציאותי יוביל בסופו של דבר למוניטין שליל ברשת, והדרך לטפל בו היא ארוכה. אל תתפתו אחרי יועצים למיניהם שאין להם הבנה עמוקה בשיווק דיגיטלי ובניהול מוניטין. תכנים שעולים ברשת נשארים ברשת. גם אם תמחקו תוכן, מישהו כבר עשה איתו משהו.
ניהול מוניטין ברשת הוא נושא וותיק מאוד. למקדמי אתרים יש חלק גדול בדחיקת תוצאות שליליות ברשת, ובעולם הגיוס, מנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס אחראיים ליצור מיתוג מעסיק מקצועי וייחודי.
ארגונים שמנהלים מותג מעסיק ולצידו תגובות שלילות או תכנים שליליים משקיעים משאבים לשווא ואף יוצרים פערים בין התכנים ברשת. אז רגע לפני שיוצרים אסטרטגיית מיתוג מעסיק, תבחנו מה כותבים עליכם ברשת.