המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » אסטרטגיית מיתוג מעסיק: ההכנה
29 באוגוסט 2023

אסטרטגיית מיתוג מעסיק: ההכנה

השלב הראשוני בהכנת אסטרטגיית מיתוג מעסיק כולל מחקר וניתוח מקיפים כדי להניח בסיס יציב לתוכנית. שלב זה חיוני להבנת הארגון: ערכים, תרבות, חוזקות, חולשות והציפיות הן של עובדים נוכחיים והן מועמדים פוטנציאליים. התובנות שיתקבלו במהלך שלב זה, ינחו אתכם בפיתוח אסטרטגיית מיתוג מעסיק ממוקדת ואפקטיבית. משובים וסקרים של עובדים, ראיונות, קבוצות מיקוד ומפגשי צוותים שקופים, הם אבני הדרך לגיבוש האסטרטגיה. התעלמות מעובדים קיימים בשלב הראשוני יכולה לפגוע בהצלחת התהליך. 

אסטרטגיית מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק - מה העובדים רוצים?

הציפיות וההעדפות של העובדים לגבי מקומות עבודה עשויים להשתנות, ויש להן השפעה על אסטרטגיית מיתוג המעסיק. להלן הבקשות הכי בולטות בשוק העבודה שיעזרו לכם לאפיין אסטרטגיית מיתוג מעסיק נכונה:

  •  איזון עבודה-חיים: עובדים מעריכים מקומות עבודה המקדמים איזון בריא בין עבודה לחיים האישיים. סידורי עבודה גמישים, אפשרויות עבודה מרחוק ומדיניות המכבדת את הזמן האישי הם מבוקשים מאוד.
  • צמיחה ופיתוח קריירה: הזדמנויות צמיחה מקצועיות הן קריטיות. עובדים רוצים נתיבים ברורים לקידום הקריירה, הכשרה לפיתוח מיומנויות, והזדמנות להתמודד עם אתגרים חדשים.
  • תרבות עבודה חיובית: תרבות עבודה חיובית ומכילה היא בראש סדר העדיפויות. עובדים מעריכים מקומות עבודה שמעריכים גיוון, מטפחים תקשורת פתוחה ומקדמים שיתוף פעולה.
  • מטרה והשפעה: עובדים מחפשים מקומות עבודה שבהם הם יכולים להשפיע בצורה משמעותית. הם מעריכים ארגונים עם משימות וערכים ברורים שמתיישרים עם תחושת המטרה שלהם.
  • הכרה והערכה: הכרה בתרומתם חשובה לעובדים. משוב קבוע, הכרה בהישגים והזדמנויות להציג את כישוריהם מוערכים.
תוכנית קורס גיוס דיגיטלי
  • בריאות ואיכות חיים: יוזמות בריאות, כגון תמיכה בבריאות הנפש, תכניות כושר ומשאבי בריאות, יועצי בריאות ועוד.
  • פיצוי כספי: שכר תחרותי והוגן הוא עדיין שיקול משמעותי לעובדים.
  • עבודה מרחוק וגמישות: מגיפת COVID-19 חיזקה את החשיבות של עבודה מרחוק וגמישות. עובדים רבים מחפשים תפקידים המציעים שילוב של אפשרויות עבודה מרחוק במקום העבודה.
  • תמיכה ניהולית: עובדים מעריכים מנהלים תומכים המספקים ציפיות ברורות, הדרכה והזדמנויות לצמיחה.
  • פרקטיקות אתיות ואחראיות: ארגונים המפגינים התנהגות אתית, אחריות חברתית ונוהלי קיימות אטרקטיביים לעובדים שרוצים ליישר קו עם חברות מונעות ערכים.
  • חדשנות ויצירתיות: מקומות עבודה המעודדים חדשנות, יצירתיות ומספקים מקום לרעיונות חדשים מושכים עובדים המחפשים סביבות דינמיות.
  • בטיחות במקום העבודה: מתוך מחשבה על המגיפה, אמצעי הבטיחות והפרוטוקולים של בטיחות במקום העבודה קיבלו חשיבות, המראים לעובדים שבריאותם ורווחתם הם בראש סדר העדיפויות.

שילוב רצונות העובדים באסטרטגיית מיתוג המעסיק

עובדים ומועמדים פוטנציאליים נמשכים לארגונים המפגינים הבנה אמיתית של שאיפותיהם וערכיהם, ואשר מראים מחויבות ליצירת מקום עבודה מטופח, מכיל, שקוף, מקדם ונעים. בנוסף, האינטגרציה הזו מאפשרת לארגון למנף את כוח העבודה הקיים שלו כשגרירי מותג. עובדים מרוצים הופכים לתומכים קולניים, חולקים חוויות חיוביות ותורמים לתדמית החיובית של מותג המעסיק.

לכל הסדנאות לשיווק וגיוס

מיתוג מעסיק - בתנאים לא אופטימליים

מקומות עבודה הסובלים מחוויית עובד/מועמד לקויים, צריכים להשקיע קודם לכן בשיפור התנאים ורק לאחר מכן לפנטז על מיתוג מעסיק. אם תחליטו בכל זאת לצאת לאוויר העולם עם מסרים לא מציאותיים, יהיה שם מישהו שינפץ את הפנטזיה ואף עלול להתעורר משבר דיגיטלי. "לשקר אין רגליים" – אמרו חכמינו, ולעובדים שלכם יש עיניים…המציאות המדומה שתציגו ברשתות החברתיות למשל, עלולה לפגוע לא רק במיתוג מעסיק אלא בחברה כולה.

קורסים למשאבי אנוש וגיוס

לסיכום...

אחד הנושאים המרתקים בקורס מיתוג מעסיק הוא זיהוי החולשות של הארגון טרם בניית אסטרטגיה למיתוג מעסיק. מנהלי משאבי אנוש – HR מכירים ויודעים מה עליהם לשפר, ובעזרת סיעור מוחות קבוצתי הם נחשפים לפתרונות יצירתיים לריפוי חווית העובדים והמועמדים (חלק אחד) והפיכת נקודות החושך לנקודות אור. בואו – יהיה חוויתי.

לקורס גיוס דיגיטלי או קורס מיתוג מעסיק, השאירו פרטים

קורסים וסדנאות למנהלי HR - משאבי אנוש וגיוס

קורס מיתוג מעסיק
קורס גיוס דיגיטלי
קורס שיווק דיגיטלי
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס