מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
השלב הראשוני בהכנת אסטרטגיית מיתוג מעסיק כולל מחקר וניתוח מקיפים כדי להניח בסיס יציב לתוכנית. שלב זה חיוני להבנת הארגון: ערכים, תרבות, חוזקות, חולשות והציפיות הן של עובדים נוכחיים והן מועמדים פוטנציאליים. התובנות שיתקבלו במהלך שלב זה, ינחו אתכם בפיתוח אסטרטגיית מיתוג מעסיק ממוקדת ואפקטיבית. משובים וסקרים של עובדים, ראיונות, קבוצות מיקוד ומפגשי צוותים שקופים, הם אבני הדרך לגיבוש האסטרטגיה. התעלמות מעובדים קיימים בשלב הראשוני יכולה לפגוע בהצלחת התהליך.
הציפיות וההעדפות של העובדים לגבי מקומות עבודה עשויים להשתנות, ויש להן השפעה על אסטרטגיית מיתוג המעסיק. להלן הבקשות הכי בולטות בשוק העבודה שיעזרו לכם לאפיין אסטרטגיית מיתוג מעסיק נכונה:
עובדים ומועמדים פוטנציאליים נמשכים לארגונים המפגינים הבנה אמיתית של שאיפותיהם וערכיהם, ואשר מראים מחויבות ליצירת מקום עבודה מטופח, מכיל, שקוף, מקדם ונעים. בנוסף, האינטגרציה הזו מאפשרת לארגון למנף את כוח העבודה הקיים שלו כשגרירי מותג. עובדים מרוצים הופכים לתומכים קולניים, חולקים חוויות חיוביות ותורמים לתדמית החיובית של מותג המעסיק.
מקומות עבודה הסובלים מחוויית עובד/מועמד לקויים, צריכים להשקיע קודם לכן בשיפור התנאים ורק לאחר מכן לפנטז על מיתוג מעסיק. אם תחליטו בכל זאת לצאת לאוויר העולם עם מסרים לא מציאותיים, יהיה שם מישהו שינפץ את הפנטזיה ואף עלול להתעורר משבר דיגיטלי. "לשקר אין רגליים" – אמרו חכמינו, ולעובדים שלכם יש עיניים…המציאות המדומה שתציגו ברשתות החברתיות למשל, עלולה לפגוע לא רק במיתוג מעסיק אלא בחברה כולה.
אחד הנושאים המרתקים בקורס מיתוג מעסיק הוא זיהוי החולשות של הארגון טרם בניית אסטרטגיה למיתוג מעסיק. מנהלי משאבי אנוש – HR מכירים ויודעים מה עליהם לשפר, ובעזרת סיעור מוחות קבוצתי הם נחשפים לפתרונות יצירתיים לריפוי חווית העובדים והמועמדים (חלק אחד) והפיכת נקודות החושך לנקודות אור. בואו – יהיה חוויתי.