אינסטגרם מספרת לנו סיפור אחר לקראת 2018
כבר התרגלנו לחידושים ולהמצאות, לחיקויים ולתוספות שפייסבוק שופכת עלינו במהלך השנה. היא נושמת, בועטת חזק, מעיפה לנו את הראש עם רצף של רעיונות והפתעות. היא סוחפת במרחב שלה ושל ביתה אינסטגרם… וזה לא נגמר. לא משעממת, לא צפויה וזו הסיבה שהיא לא כבויה.
קבלו את אינסטגרם המשופרת לקראת 2018: הסיפורים מקבלים הארכה והתצוגה עולה על השולחן, ההאשטאגס נשפכים אל ה feed, המשפיענים באינסטגרם יוצאים מהארון ומקבלים את הכלי לתוכן ממותג – Branded Content Tool והדרמה בסיפורים בעיצומה.
גילוי נאות, בבדיקה שביצעתי מול הסטודנטים בקורס מדיה חברתית שלי גילינו שרק אני רואה את המעקב אחר ההאשטאגס ואת ההצהרה על תוכן ממותג של משפיענים…. כיף גדול.. החלטתי לכתוב ולעזוב הכל.
Instagram stories - שלא יספרו לכם סיפורים
הסיפורים של אינסטגרם Instagram stories הם כבר לא אותם הסיפורים. הם התגלגלו בקיץ 2016 ויש להם מעל ל 500 מליון יוזרים פעילים מידי חודש. הסיפורים מכילים תמונות, וידאו, טיזרים, הזמנות לאירועים, סיקור עסקים, מוצרים ושאר ירקות וגורמים לנו להיות יצרני תוכן מן המניין.
אז מה הסיפור של אינסטגרם?
1. אחרי שגילינו שהסיפור הזה הוא לא באמת סיפור מורכב, אינסטגרם פותחת שער לתוכן וותיק ומבטלת את ההגבלה לתוכן מ 24 השעות האחרונות, כך שמעתה ניתן להעלות לסיפורים של אינסטגרם תוכן שיצרנו מראש, ערכנו, פרסמנו בעבר ועוד.
2. הגיע הזמן שהסיפור יהיה על השולחן! הסיפורים באינסטגרם מתגלגלים אל שולחן העבודה (כן כן כמו בפייסבוק שם בצד) ונותנים ווליום לסיפורים שלכם. טיפ קטן, שאתם מעלים תמונה או סרטון לסיפורים באינסטגרם הם לא נראים כמו הקובץ המקורי, זכרו את הרזולציות. כך זה נראים הסיפורים באינסטגרם על שולחן העבודה:


מעקב אחר האשטאגס באינסטגרם
זה חזק, מעולה, מגניב לאללה, עושה סדר, חוסך זמן וכולם מתערבבים עם כולם. המעקב אחר האשטאגים באינסטגרם הוא צורך אמיתי – התוכן ישתלב בפיד בצורה אורגנית כאשר בראש הפוסט יופיע לנו שם האשטאג – כשם היוזר.

משפיענים? תכירו את ה Branded Content Tool
תוכן ממותג, בואו נדבר על זה רגע… בעיני אינסטגרם (ציטוט) מדובר בתוכן של יוצר או של בעל אתר שמציג שותף עסקי או שמושפע ממנו למטרת חילופי ערך (לדוגמה, כשהשותף העסקי שילם ליוצר או לבעל האתר). לפי דבריה, המדיניות שלה מחייבת יוצרים ובעלי אתרים לתייג שותפים עסקיים בפוסטים של תוכן ממותג כאשר יש חילופי ערך בין יוצר או בעל אתר לבין שותף עסקי.
כידוע בארצות אחרות (בפרט בארצות הברית ואירופה) הדברים עובדים אחרת. רואים את זה באופן גלוי בתחום אתרי המסחר…כשגולשים לאתר והוא מציג הודעה שהוא עושה שימוש בעוגיות לטובת מעקב וכמובן פרסום… ולגבי אינסטגרם בארצות הברית אפשר לראות את ההאשטאג AD# כתוספת לפוסט (בתיאור) שמצביע על תוכן פרסומי (אם לא נתקלתם – הם לא דיווחו או שזה לא פוסט ממותג). מעבר לאתיקה מתעוררת כאן סוגיה משפטית…
כאן נכנסת לתמונה תרתי משמע ה Federal Trade Commission שהבינה שמדובר פה בסכומים והחלה לעקוב אחר אלו שלא מדווחים לרשות מה נכנס להם לפוסט ומה נכנס לכיס. אז אם אתם "משווקים סמויים" של מוצרים בפרופיל האינסטגרמי וכמובן מדווחים לרשויות גם על מתנות חינם תוכלו בעתיד לעשות שימוש בכלי החדש לתוכן ממותג – Branded Content Tool ולשקף את הפעילות המסחרית באופן ראוי.
תוכן ממותג באינסטגרם - איך זה נראה?
נמצא תחת שם היוזר, בראש הפרסום יופיע המלל הבא: "שותפות בתשלום עם" / "paid partnership by". … למעשה זו ההצהרה שיש לאותו היוזר קשר מסחרי עם השותף העסקי המוזכר והוא זכה לתמורה מסוימת לפרסום הפוסט. אותו שותף עסקי יקבל מידע אודות חשיפת הפוסט ואם תלחצו בראש הפרסום על שם השותף העסקי תגיעו לפרופיל המותג באינסטגרם.
לסיכום: יותר שקיפות, יותר עידוד להציג פוסטים מסוג זה באופן מקצועי ובעיקר מיתוג לאותו המשפיען!

זום זום עליכם!
הפיצ'ר סופרזום – Superzoom עושה לנו דרמות! הסיפורים באינסטגרם מביאים טוויסט בעלילה ונותנים קלוזאפ מצמרר. לא רואים? תעדכנו גירסה. קבלו את הסופרזום שלי (מודה, חוסכת מראש את הקלוזאפ המלחיץ אז במקום 3 תקריבים העדפתי להשמיט 1).

בעזרת השם שתקום רשת אחרת, בעזרת השם שתקום רשת אחרת, בעזרת השם שתקום רשת אחרת.
א מ ן !

הכלי לזיהוי פנים של פייסבוק ועוד
הכלי לזיהוי פנים בפייסבוק יוצא לדרך. כידוע פייסבוק חשפה ב 2010 טכנולוגיה לזיהוי פנים. המטרה שנחיה בעולם מהנ ובטוח. על בטחון בפייסבוק, פרופילים מזוייפים והמסמך הסודי של גוגל.

תתכוננו! רעידת אדמה באינסטגרם: טיפים לשיווק 2016
על עדכון האלגוריתם החדש בציר הזמן של אינסטגרם, פיצ'רים עדכניים למשתמשים בגירסת ה WEB, הגדלת זמן תצוגת סרטונים ו-10 טיפים לשיווק באינסטגרם שחייבים לשנן.

הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית
אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.