סיפורים בלינקדאין - LinkedIn Stories
יאפ… הסיפורים התגלגלו גם אל אפליקציית לינקדאין ומאפשרים לנו להכניס קצת פלפל, יצירתיות ועניין אל הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. הסיפורים בלינקדאין – LinkedIn Stories מקבלים פה במה מקצועית לחשבונות פרטיים ועסקיים, לחוויות ולעדכונים, ראיונות וחדשות ועוד. הדרך המקורית להעלות תוכן שנעלם תוך 24 שעות הצליחה לשחק אותה ב -Snapchat ,Instagram Facebook ועוד, ואני בטוחה שעם תוכנית נכונה, הסיפורים בלינקדאין ימריאו גם כן. בסופו של דבר, אנשים מחפשים תשומת לב, עוד חלון, עוד הצצה, עוד תוכן אותנטי.

דרוש תוכן מרתק
כשהסיפורים הגיעו אל אינסטגרם כל העולם התרגש (אל תשכחו שהם הגיעו לפני כן אל סנאפצ'ט). ההזדמנות לשתף רגעים מחיי היום יום הפכה את המשתמשים ברשת לפעילים מאוד והקנתה להם כלים של מפיקים ובמאים כאחד. אינסטגרם כמובן לא הפסיקה לרוץ מאז, ויצרה עוד פילטרים, סטיקרים ופיצ'רים שיהפכו את הסיפורים שלה ליצירתיים. עם כל הפופולריות של הסטוריז, נלווית גם תחושת הקלילות, אותו תוכן שלא עלה לפיד, תפס את מקומו שם למעלה במקום הכי גבוה ללכוד את תשומת הלב. בלינקדאין הסיפור אחר, מומלץ לתבל אבל לא יותר מידי, רצוי לחשוף אבל לחשוב טוב מה ואיך, יצירת תוכנית משלבת סיפורים בלינקדאין – LinkedIn Stories יכולה להיות סיפור הצלחה. תכננו זאת בקפידה.

נקודות חשובות לגבי סיפורים בלינקדאין - LinkedIn Stories
- ניתן לפרסם סיפורים בלינקדאין באמצעות אפליקציית לינקדאין בלבד (גירסה אחרונה).
- הסיפורים בלינקדאין שתוכלו לצפות בהם הם: הסיפורים שיצרתם, הסיפורים שיצרו החיבורים שלכם, וסיפורי לינקדאין שנוצרו על ידי דפי חברה שאתם עוקבים אחריהם.
- הגודל של העיצוב לסטוריז בלינקדאין – זהה לסיפורים באינסטגרם – 1920 פיקסלים גובה, 1080 רוחב.
- לאחר פרסום סיפור בלינקדאין לא ניתן לערוך אותו, רק למחוק.
- אפשר להעלות סיפורים בלינקדאין הכוללים תמונות שצולמו בזמן אמת.
- כדי ליצור קשר עם בעל הפרופיל שיצר את הספיור בלינקדאין – עליכם להיות מחוברים אליו מדרגת חיבור ראשונה. נכון לעכשיו, לא נתין לשלוח הודעה לדף חברה שיצר סיפורים בלינקדאין.
- ניתן לשתף סיפורים בלינקדאין באמצעות מערכת ההודעות במהלך 24 השעות – שהוא נמצא באוויר. משתמשים ששיתפו סטורי בלינקדאין במהלך 24 השעות יכולים להציג אותו למשתמשים שמחוברים אליהם ברשת.
- בעל הסיפור בלינקדאין יכול לצפות בפרטי המשתמש שצפה בסטורי, בהתאם להגדרות תצוגה של המשתמש.
- לינקדאין אינה מציגה את הפרופילים של צופי הסיפורים עבור אחרים.
- ניתן לחסום פרופילים שאינכם מעוניינים שיצפו בסיפורים שלכם בלינקדאין.
- לינקדאין שמה דגש על תוכן בטוח ברשת ולכן קיימת האפשרות לדווח על סטוריז בלינקדאין.
- הסיפורים בלינקדאין אינם זמינים בסין.
סטוריז בלינקדאין - בשביל הקלילות
יש משהו בסיפורים שמשפריץ קלילות וזרימה. אפשר להגיד שאם מצאתם בתכנים שלכם כאלו שלא מכבדים את המקום בפיד, בסיפורים הם יוכלו לבוא לידי ביטוי, והסיבה היא ברורה… זה נעלם. אז אם בא לכם לצחוק על הקולגות במשרד, או להציג לנו איך הבוקר שלכם מתחיל, מי קיבל את פרס העובד המצטיין, ואיך נראה המטבח המפואר שלכם, זה המקום… ולא רק. ראיונות, השקות, מאחורי הקלעים, ימי כיף, כנסים וימי עיון וכו'… הם רק חלק מתוכנית התוכן שצריכה להיות על השולחן בכל מה שקשור לסיפורים בלינקדאין. וכן, לא צריך הרבה בשביל זה, תוכלו להסתפק בנייד וחצובה פשוטה.

חדש בלינקדאין ! Swipe-Up Links to LinkedIn Stories
בינואר 2021 לינקדאין פתחה את האפשרות להוספת קישור לאתר מתוך הסיפורים.
מה זה אומר Swipe-Up Links to LinkedIn Stories?
Swipe-Up Links ב- Stories הוכיחו עצמם בפלטפורמות השונות כאמצעי תעבורה מוצלח לאתר. מעבר לבמה האותנטית שמעניקים הסיפורים, יש להם כעת המשך. עוד מידע אודותיכם, השירותים והמוצרים שאתם מציעים …
התוכן שעולה ברשתות החברתיות צריך להוביל לפעולה, והפניה ישירה לאתר עושה את העבודה. לא רק חשיפה, אלא הזדמנות להמרה.
לפי לינקדאין Swipe-Up Links to LinkedIn Stories מתאימה לדפים עסקיים ולחברים שיש להם לפחות 5,000 חיבורים או עוקבים, והלחצן 'עקוב' מופיע בפרופיל שלהם – במקום לחצן 'התחבר'.
לסיכום...LinkedIn Stories
עם כל הקלילות והשמחה והתכנונים שרצים לכם בראש, זכרו שזו רשת עסקית, פחות אינסטגרמית… התכנים צריכים להיות בעלי ערך, כאלו שלא בהכרח יקבלו תשומת לב בפיד. חשבו איזה תוכן מקורי אתם יכולים לסגל לארגון שלכם מתוך מקום של הבנה שרגעים בזמן אמת הם הכי אותנטיים ומעניינים. אל תשכחו שככל שתגבירו את הנראות בלינקדאין באמצעות הכח האנושי היתרון יתעצם, הם יוכלו להפיץ את הסיפורים בלינקדאין בקלות וליצור באז יעיל.
המון בהצלחה.
מעוניינים בקורס לינקדאין או סדנה? השאירו פרטים
מאמרים נוספים על לינקדאין - Linkedin

גיוס דיגיטלי בשנת 2020 - חלק א'
גיוס במדיה חברתית חלחל לעולם ב -10 השנים האחרונות והביא איתו צבע וצורה שונים ממה שהיה מקובל עד כה.

גיוס דיגיטלי בשנת 2020 - חלק ב'
לינקדאין שמה לעצמה מטרה להוות גורם מתווך בין מנהלים, מגייסים ועובדים ולא רק.

גיוס ולינקדאין - אהבה ממבט ראשון
לינקדאין סופר אפקטיבית בכל הקשור לקידום מקצועי, שינתה את כללי המשחק המקובלים בעולם הגיוס והפכה למעצמה דיגיטלית עם השפעה גלובלית.