מומחית לשיווק דיגיטלי, מנטורית לעסקים, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. בעלת קורס מדיה חברתית וקורס שיווק דיגיטלי – 052-6351675.

קורס מדיה חברתית והדרכות דיגיטל – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
  • ראשי
  • קורס מדיה חברתית בתל אביב
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • סדנאות
  • הדרכות דיגיטל לארגונים
  • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • אודותי
  • חדשות דיגיטל
  • צרו קשר
ראשי » מאמרי שיווק דיגיטלי וחדשות מדיה חברתית » 10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות
19 באוגוסט 2014

10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות

אני נודדת לי ברשת שכולם מדברים עליה –  Facebook ועדיין רואה עשרות דפים עסקיים לא מתוחזקים, מתים, מלאי רוחות רפאים. אותם דפים שאמורים להיות כרטיס הביקור ברשת החברתית החמה ביותר בישראל, לא שווה כלום.
אותו מוות מרחיק אוהדים, מרחיק רצון לשיתופי פעולה, מרחיק לקוחות. אז מה יכול להחיות את אותו דף עסקי שנגמרו לו המילים והצבע שלו דהה? תוכן! תוכן! תוכן! לפניכם 10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות:

1. איכות התוכן וחיי הדף העסקי

שמעתם כבר שהתוכן הוא המלך נכון? על זה לא מתפשרים. אם אתם כבר מעלים תוכן חשבו מה המסר שהוא מעביר, למי הוא תורם, מה הוא תורם, האם הוא מקורי, איזה ערך מוסף הוא מביא לדף העסקי בפייסבוק.
על אחת כמה וכמה שקיימת ירידה קבועה לחשיפת הפוסטים, ובטח בדפים שלא מתוחזקים. מה שגם, כאשר משתמש מגיע אל הדף העסקי בפייסבוק ולא רואה חיים, הוא לא חוזר יותר.

2. תמונות ווידאו - מקוריים

אנחנו רודפים אחרי גירויים, צמאים לצבעים, לוידאו, לתמונות. הבעיה היא לייצר את התוכן הויזואלי. ישנם עסקים שאין להם תמונות, לא היה להם צורך קודם לכן ועכשיו שהם גרים ברשתות החברתיות הם נתקלים במחסור ומשיגים את התמונות מבנקים שונים לטובת ההמחשה. אותה תמונה לעיתים לא נראית אמיתית ואפילו מככבת בעוד דפים. אוהדים כבר הבינו שאותה תמונה עם בחורה בלונדינית עם שיער ארוך, היא דוגמנית ולא לקוחה אמיתית. השקיעו מאמץ בצילום תמונות, יצירת סרטונים, אין יותר טוב מתוכן מקורי.

3. מוניטין שלילי - תוכן לא חיובי

מתרגשים מתגובה שלילית בדף וממהרים למחוק אותה? טעות חמורה. האם אתם מכירים עסק שכל הלקוחות שלו (100%) מרוצים? תזכרו, לבמה העסקית הזו יש עוד שימושים, אחד מהם הוא שירות לקוחות. ניהול דפים עסקיים בפייסבוק לעסקים היא אופציה טובה לשיפור רמת השירות. כן, דווקא בבמה הגדולה הזו אתם יכולים לשפר את השירות, לזכות בשימור לקוחות ולגייס לקוחות חדשים.

4. זיהוי והקשבה

למה הכוונה לזהות ולהקשיב לאוהדים שמבקרים בדף העסקי? לדעת אותם. מיהם, בני כמה, מאיפה הגיעו, איפה הם גרים, מה תחומי העניין, אילו תכנים הכי עניינו אותם בדף העסקי, על מה הם הגיבו, האם הם קיבלו מענה לתגובה שהם כתבו, תוך כמה זמן השבתם להודעה שלהם… כשגולש כתוב לכם ביקורת והוא לא זוכה למענה אתם בבעיה. התייחסות של כמה דקות יכולה למנוע מצב לא רצוי.
עוד דבר, יכול להיות שיש קהל חדש שטרם הגעתם אליו שנמצא בקבוצה מסוימת. היו פעילים, נסו לקרוא אותם, מה רלוונטי עבורם, אילו פתרון אתם יכולים לספק להם.

5. מסדר נוכחות במדיה החברתית

האם אתם נמצאים על המפה החברתית? באיזה ווליום? מה המיקום לעומת המתחרים? באילו עוד במות חברתיות אפשר למצוא אתכם? האם התוכן זהה בכל הערוצים החברתיים או שאתם מגוונים? כפי שאתם מבינים, חשוב להגדיל את הנוכחות בעוד רשתות חברתיות, (אלו שהקהל הפוטנציאלי קיים). אם אתם מככבים רק בפייסבוק, השיווק החברתי לוקה בחסר.

6. מובילי דעה חברתיים

מובילי דעה, כך קוראים להם בשפה המקצועית – משפיענים. אותם אנשים יכולים לתת לכם במה בפרופיל החברתי ו/או בבלוג, באתר. שימו לב שאין מתנות חינם ועל כל הטבה יש להוציא חשבונית, גם אם נראה לכם שכולם עושים את זה, הימנעו.

שימו לב שאתם מובילים, לא מובילים את כולם. מכיוון שהמשפיענים ברשתות החברתיות הפכו להיות מצרך חשוב, הימנעו ממלכודות. אולי הם משווקים גם את המתחרים, נאמנים להם יותר, מקבלים יותרהטבות? עד כמה התוכן הוא אמיתי, כמה באמת הדעה שלהם היא אובייקטיבית ולא מרוחה. 

7. שיתופי פעולה חברתיים

המדיה החברתית היא במה לשיתוף, ולכן שיתופי פעולה עם עסקים אחרים יכולים להגדיל את החשיפה והנוכחות החברתית. חשבו עם אילו עסקים אתם משתפים פעולה כיום, בלי קשר לזירה החברתית והאם אתם יכולים להעתיק את ההצלחה לרשת. שיתופי פעולה יכולים להניב פירות כשמדובר בשיווק בפייסבוק, אינסטגרם ועוד ערוצים,  נסו לזהות את המקצועות המשלימים, את העסקים שמציעים מוצרים מאותה המשפחה. לא תאמינו באיזו קלות אתם יכולים להשיג אוהדים חדשים ולמתג עצמכם לקהל שלא הייתם יכולים להגיע אליו בכזו מהירות וקלות.

8. תוכן שהעובדים מייצרים

צוות החברה יכולים לייצר גם כן תוכן, כל עוד הנחיתם אותם מה מותר ומה אסור במדיה החברתית. אלו יכולים להיות סימוני צ'ק אין, תמונות בהן יופיע תיוג של החברה, הפניות לדף, שיתופים, תגובות, ראיונות על מוצרים, סיפורים אישיים ועוד. עם זאת אתם לא יכולים להכריח אותם ליצור עבורכם את התוכן, אלא אם ניהול הערוצים החברתיים הוא חלק מהתפקיד בחברה.

9. תוכן שהגולשים מייצרים

הזירה הדיגטלית נותנת לנו הזדמנות לקבל מהלקוחות שלנו תוכן. תחשבו על תכשיט שמכרתם והתמונות שהלקוחות יכולים להעלות בדף העסקי ולהציג תמונה אותנטית ש"מוכרת" לא פחות. בקשו מהם לשלוח אליכם תמונות עם המוצרים שהם רכשו, כך תוכלו להשיג תוכן שלא נוצר על ידכם, שונה ותורם.

10. הכניסה והיציאה מהניתוח

אחרי שהשקעתם, כתבתם, צילמתם, העליתם לדף, הגיע הרגע לבדוק את הפעילות במערכת הנתונים של פייסבוק, תוכלו למצוא שם משוב על הפוסטים שכתבתם. כמה נחשפו, כמה שיתפו, כמה הגיבו. כל אילו יכולים להכין אתכם לתוכנית התוכן הבאה. האם פינת ההשראה באמת עוררה אותם או שנרדמה, האם 3 פוסטים של מכירה בשבוע עושים את העבודה או להיפך? כל הניתוחים האלו יכולים רק להטיב עם הדף, התייחסו למידע בצורה הגיונית.

חושבים על לימודי מדיה חברתית?

מאמרים נוספים על שיווק במדיה החברתית

תתכוננו! רעידת אדמה באינסטגרם: טיפים לשיווק 2016

על עדכון האלגוריתם החדש בציר הזמן של אינסטגרם, פיצ'רים עדכניים למשתמשים בגירסת ה WEB, הגדלת זמן תצוגת סרטונים ו-10 טיפים לשיווק באינסטגרם שחייבים לשנן.

איך ליצור אסטרטגיה דיגיטלית חזותית ב 2016?

התקשורת החזותית הפכה להיות אבן היסוד במדיה החברתית. תמונות מייצגות את 'האני הפנימי' של אנשים, חברות ותאגידים. היכולת ליצור ולהוביל שיח ברשת באמצעות תוכן חזותי הפכה להיות הבסיס ליצירת אסטרטגיה דיגיטלית בארגונים ב 2016.

למה אסור לקנות לייקים לדפים עסקיים בפייסבוק?

חושבים שכמות עולה על איכות? אתם טועים! תסריט 1 הדף העסקי של החברה המתחרה מכיל 40 אלף אוהדים ולכם לעומת זאת יש 2000. אתם ממהרים לרכוש חבילת לייקים ופוגעים בדף. אם רק הייתם יודעים למה אסור קנות לייקים, הייתם משלימים עם ה 2000.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
סדנאות

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת אינסטגרם למתחילים ולמתקדמים

סדנת שיווק בפייסבוק
סדנאות

סדנת שיווק בפייסבוק

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים
סדנאות

סדנת פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך

הלייקים באינסטגרם נעלמים ...........................................................
על הכלי לתוכן ממותג באינסטגרם ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
שיפור הפרופיל בלינקדאין
...........................................................
למה החשיפה לפוסטים יורדת ב Facebook? ...........................................................
איך מעלים סרטון 360 לפייסבוק וליוטיוב?
...........................................................
המדריך לגודל תמונות ברשתות החברתיות ...........................................................
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש – SEO? ...........................................................
לימודי מדיה חברתית לבני נוער וההשפעה על העתיד שלנו
מדריכים לשיווק במדיה חברתית
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק
......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות מדיה חברתית, מאמרים וטיפים לשיווק ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורס מדיה חברתית, הדרכות וסדנאות 052-6351675
קורס מדיה חברתית
...........................................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
הדרכות פרטיות
...........................................................
סדנאות מדיה חברתית
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2020 לאורית שירה רונן - קורס מדיה חברתית, הדרכות דיגיטל ושיווק באינטרנט אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב

קורס שיווק דיגיטלי או קורס מדיה חברתית

לימוד מעשי, ממוקד ומתקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס