המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » טיפים למנהלי משאבי אנוש גיוס HR » 10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות
19 באוגוסט 2014

10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות

אני נודדת לי ברשת שכולם מדברים עליה –  Facebook ועדיין רואה עשרות דפים עסקיים לא מתוחזקים, מתים, מלאי רוחות רפאים. אותם דפים שאמורים להיות כרטיס הביקור ברשת החברתית החמה ביותר בישראל, לא שווה כלום.
אותו מוות מרחיק אוהדים, מרחיק רצון לשיתופי פעולה, מרחיק לקוחות. אז מה יכול להחיות את אותו דף עסקי שנגמרו לו המילים והצבע שלו דהה? תוכן! תוכן! תוכן! לפניכם 10 טיפים לשיווק תוכן ברשתות חברתיות:

1. איכות התוכן וחיי הדף העסקי

שמעתם כבר שהתוכן הוא המלך נכון? על זה לא מתפשרים. אם אתם כבר מעלים תוכן חשבו מה המסר שהוא מעביר, למי הוא תורם, מה הוא תורם, האם הוא מקורי, איזה ערך מוסף הוא מביא לדף העסקי בפייסבוק.
על אחת כמה וכמה תצטרכו להתמקד בזה לאור הירידה הקבועה של חשיפת הפוסטים, אשר מורגשת יותר בדפים לא מתוחזקים. משתמש שמגיע אל דף עסקי בפייסבוק ולא רואה חיים, לא חוזר יותר.

2. תמונות ווידאו - מקוריים

אנחנו רודפים אחרי גירויים, צמאים לצבעים, לוידאו, לתמונות. הבעיה היא לייצר את התוכן הויזואלי. ישנם עסקים שאין להם תמונות, לא היה להם צורך קודם לכן ועכשיו שהם גרים ברשתות החברתיות הם נתקלים במחסור ומשיגים את התמונות מבנקים שונים לטובת ההמחשה. אותה תמונה לעיתים לא נראית אמיתית ואפילו מככבת בעוד דפים. אוהדים כבר הבינו שאותה תמונה עם בחורה בלונדינית עם שיער ארוך, היא דוגמנית ולא לקוחה אמיתית. השקיעו מאמץ בצילום תמונות, יצירת סרטונים, אין יותר טוב מתוכן מקורי.

3. מוניטין שלילי - תוכן לא חיובי

מתרגשים מתגובה שלילית בדף וממהרים למחוק אותה? טעות חמורה. האם אתם מכירים עסק שכל הלקוחות שלו (100%) מרוצים? תזכרו, לבמה העסקית הזו יש עוד שימושים, אחד מהם הוא שירות לקוחות. ניהול דפים עסקיים בפייסבוק לעסקים היא אופציה טובה לשיפור רמת השירות. כן, דווקא בבמה הגדולה הזו אתם יכולים לשפר את השירות, לזכות בשימור לקוחות ולגייס לקוחות חדשים.

4. זיהוי והקשבה

למה הכוונה לזהות ולהקשיב לאוהדים שמבקרים בדף העסקי? לדעת אותם. מיהם, בני כמה, מאיפה הגיעו, איפה הם גרים, מה תחומי העניין, אילו תכנים הכי עניינו אותם בדף העסקי, על מה הם הגיבו, האם הם קיבלו מענה לתגובה שהם כתבו, תוך כמה זמן השבתם להודעה שלהם… כשגולש כתוב לכם ביקורת והוא לא זוכה למענה אתם בבעיה. התייחסות של כמה דקות יכולה למנוע מצב לא רצוי.
עוד דבר, יכול להיות שיש קהל חדש שטרם הגעתם אליו שנמצא בקבוצה מסוימת. היו פעילים, נסו לקרוא אותם, מה רלוונטי עבורם, אילו פתרון אתם יכולים לספק להם.

5. מסדר נוכחות במדיה החברתית

האם אתם נמצאים על המפה החברתית? באיזה ווליום? מה המיקום לעומת המתחרים? באילו עוד במות חברתיות אפשר למצוא אתכם? האם התוכן זהה בכל הערוצים החברתיים או שאתם מגוונים? כפי שאתם מבינים, חשוב להגדיל את הנוכחות בעוד רשתות חברתיות, (אלו שהקהל הפוטנציאלי קיים). אם אתם מככבים רק בפייסבוק, השיווק החברתי לוקה בחסר.

6. מובילי דעה חברתיים

מובילי דעה, כך קוראים להם בשפה המקצועית – משפיענים. אותם אנשים יכולים לתת לכם במה בפרופיל החברתי ו/או בבלוג, באתר. שימו לב שאין מתנות חינם ועל כל הטבה יש להוציא חשבונית, גם אם נראה לכם שכולם עושים את זה, הימנעו.

שימו לב שאתם מובילים, לא מובילים את כולם. מכיוון שהמשפיענים ברשתות החברתיות הפכו להיות מצרך חשוב, הימנעו ממלכודות. אולי הם משווקים גם את המתחרים, נאמנים להם יותר, מקבלים יותרהטבות? עד כמה התוכן הוא אמיתי, כמה באמת הדעה שלהם היא אובייקטיבית ולא מרוחה. 

7. שיתופי פעולה חברתיים

המדיה החברתית היא במה לשיתוף, ולכן שיתופי פעולה עם עסקים אחרים יכולים להגדיל את החשיפה והנוכחות החברתית. חשבו עם אילו עסקים אתם משתפים פעולה כיום, בלי קשר לזירה החברתית והאם אתם יכולים להעתיק את ההצלחה לרשת. שיתופי פעולה יכולים להניב פירות כשמדובר בשיווק בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד ערוצים,  נסו לזהות את המקצועות המשלימים, את העסקים שמציעים מוצרים מאותה המשפחה. לא תאמינו באיזו קלות אתם יכולים להשיג אוהדים חדשים ולמתג עצמכם לקהל שלא הייתם יכולים להגיע אליו בכזו מהירות וקלות.

8. תוכן שהעובדים מייצרים

צוות החברה יכולים לייצר גם כן תוכן, כל עוד הנחיתם אותם מה מותר ומה אסור במדיה החברתית. אלו יכולים להיות סימוני צ'ק אין, תמונות בהן יופיע תיוג של החברה, הפניות לדף, שיתופים, תגובות, ראיונות על מוצרים, סיפורים אישיים ועוד. עם זאת אתם לא יכולים להכריח אותם ליצור עבורכם את התוכן, אלא אם ניהול הערוצים החברתיים הוא חלק מהתפקיד בחברה. בסדנת שיווק בפייסבוק, אנו מתמקדים בכוחו של ההון האנושי.

9. תוכן שהגולשים מייצרים

הזירה הדיגטלית נותנת לנו הזדמנות לקבל מהלקוחות שלנו תוכן. תחשבו על תכשיט שמכרתם והתמונות שהלקוחות יכולים להעלות בדף העסקי ולהציג תמונה אותנטית ש"מוכרת" לא פחות. בקשו מהם לשלוח אליכם תמונות עם המוצרים שהם רכשו, כך תוכלו להשיג תוכן שלא נוצר על ידכם, שונה ותורם.

10. הכניסה והיציאה מהניתוח

אחרי שהשקעתם, כתבתם, צילמתם, העליתם לדף, הגיע הרגע לבדוק את הפעילות במערכת הנתונים של פייסבוק, תוכלו למצוא שם משוב על הפוסטים שכתבתם. כמה נחשפו, כמה שיתפו, כמה הגיבו. כל אילו יכולים להכין אתכם לתוכנית התוכן הבאה. האם פינת ההשראה באמת עוררה אותם או שנרדמה, האם 3 פוסטים של מכירה בשבוע עושים את העבודה או להיפך? כל הניתוחים האלו יכולים רק להטיב עם הדף, התייחסו למידע בצורה הגיונית. 

לעוד מידע, לחצו כאן: המדריך לשיווק בפייסבוק 

לסיכום...

כמומחית לשיווק דיגיטלי, הטיפים האלו ילווי אתכם שנים. אמנם הרשתות ישתנו, יתרחבו, יגדילו את הפיצ'רים אבל ההנחיות הבסיסיות האלו ילכו אתכם לאורך כל הדרך.

חושבים על קורס מדיה חברתית או קורס שיווק דיגיטלי?

לסדנאות שיווק דיגיטלי הקליקו

קורס מדיה חברתית

קורס מדיה חברתית הוותיק עוסק בשיווק ברשתות החברתיות השונות. החל מהקמת פרופילם ועד ניהול והקמת קמפיינים. הקורס מציע התמצאות מלאה בכל הרשתות, כולל ערוצים משלימים נוספים.

קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי ממוקד

הקורונה הדגישה את הצורך בלימוד מקצועי עבור אלו שאין להם זמן. הפעם, מתכונת מיוחדת במינה: לימודי שיווק דיגיטלי במערך מצומצם, לקבוצת אנשים שצמאים ללמוד לחשוב אחרת.

סדנת דיגיטל להכשרת עובדים - עבור ארגונים

סדנת שייוק דיגיטלי לארגונים

סדנאות לשיווק דיגיטלי בארגונים ובחברות המציעות לימוד מקיף, סיעור מוחות, הובלת מהלכים כקבוצה מתוך הבנה והתמצאות מלאים בערוצי השיווק הדיגיטלי.

    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס