הטרנספורמציה הדיגיטלית מתחילה בעובדים
טרנספורמציה דיגיטלית היא שלב הכרחי יותר מתמיד בשנת 2020 – בפרט אחרי משבר הקורונה. ארגונים, חברות ועסקים קטנים עד גדולים הרגישו את זה על בשרם, ברגע האמת הם לא היו מוכנים.
לא מדובר רק במערכות פנימיות, בהקמת אתרי מסחר או שיפור אתר הבית, אלא בראיה כוללת ובבניית תשתית דיגיטלית כוללת שנותנת מענה לכלל המחלקות: מכירות, שירות לקוחות, גיוס, מערכת CRM, לומדות ועוד. בזמנים בהם מרחפת עננה כהה, זה הזמן להפשיל שרוולים, להתיישב זקוף ולהתכונן לשינוי והאמינו לי, שהוא נפלא!
תרשו לי להתייחס לעולם שלי בכתבה הזו, הדרכות דיגיטל בארגונים, למה אתם צריכים את זה.

הדרכות דיגיטל לעובדים - בניית יסודות חזקים
אם אתם שואפים להביא את החברה שלכם לכדי ביצועים מצוינים ולנצל את כל היכולות שמציעות רשתות חברתיות כמו לינקדין, פייסבוק, אינסטגרם וכו', נדרשת מכם התגייסות ואופטימיזציה לצרכי הארגון.
על מחלקת משאבי האנוש וההדרכה לחשוב על דרכים יצירתיות לאתגר את אנשי הארגון ולהוביל אותם כמה צעדים קדימה. הדרכת דיגיטל או קורס שיווק דיגיטלי מותאם יעניקו לכם כלים ליצירת מחלקות חדשות, שמאיצות את דריסת הרגל שלכם בשוק המקצועי. כדי להקנות לעובדים מיומנויות עבודה התואמות את שוק העבודה של שנת 2020, יש צורך להכיר לעומק את מנגנוני העבודה ואת היכולות של הרשתות החברתיות השונות מהבסיס.
די ברור שיהיה קל יותר להכשיר עובדים שצמאים לזה, מאשר את אלו שפוחדים מזה או לא מתחברים לתחום. אבל כל הסוד הוא להפוך את המפחיד והמשעמם למהנה ויצירתי. וכן ללא ספק אני מכירה את זה מקרוב, כמרצה בתחום. בכל הדרכת דיגיטל ארגונית יהיו משתתפים שלא מרצונם, וכאן האחריות שלי. לרתק אותם, להסיר את המחסומים ולהנגיש להם את המידע בצורה שונה.
לא רק שיווק דיגיטלי, חשבו על הגיוס
המיפוי הראשוני, מאפשר לעובדים לתכנן את אסטרטגיות העבודה לטווח הארוך, ולהציב מטרות ראליות לתהליכים שונים. למשל, בתהליכי גיוס עובדים מקצועיים מתחומי פיתוח התוכנה, יבחרו בוגרי ההכשרות לפנות לחיפוש משרה בלינקדאין, אך יהיו מודעים לאפשרויות הפרסום הכלליות שקיימות כיום גם בפייסבוק, ובאתרי דרושים השונים. הדרכת לינקדאין למנהלי משאבי אנוש או מנהלי גיוס יכולה לתרום להתמצאות בלינקדאןי, לחיזוק הקשר עם עובדי החברה, גיוס חדשים, חדשות ועדכונים בתעשיה, יצירת קשרים חדשים, לימוד והפריה. בסיום ההכשרה, יצאו הצוותים לעבודה חופשית ויביאו לידי ביטוי את שיטות העבודה שיקדמו אותם ואת התפוקות, לטובת הצלחת הארגון כולו.

קורס שיווק וגיוס לעובדים
כדי להתמודד עם הדרישות ועם היכולות הדיגיטליות של המחלקות השונות, נדרשת חשיבה מחוץ לקופסה והתאמה לקיים בשוק. דרך טובה לספק תוכן מעשיר ומעניין לעובדים היא על ידי יציאה מהשגרה. הכשרות חיצוניות בתחומי הדיגיטל משרתות שתי מטרות מעולות. הראשונה היא העברת תוכן מקצועי, הטמעת שיטות עבודה ויצירת תרבות ארגונית דיגיטלית. והשנייה, היא האפשרות להעניק לעובדים חוויה קבוצתית, משוחררת ונטולת לחץ מחוץ לסביבת העבודה הרגילה, כדי לשבור את שגרת העבודה הקבועה, בחשיבה משותפת אפשר ליצור עבורכם קורס שיווק דיגיטלי, הדרכת Linkedin, ייעוץ דיגיטלי וכו'.
צוות מחלקת משאבי אנוש - התפקדו!
מרגע קבלת ההחלטה לצאת לדרך חדשה, נדרשת התערבות מחלקת משאבי האנוש בארגון וגיוס עובדי החברה למצב החדש. בעזרתם, העובדים יצברו בטחון, הרצון לקחת חלק ולתרום למהלכים יגברו, והמחוייבות תהיה הדדית. אם לא תהיה הבנה והכנה מצד מחלקת משאבי האנוש, תוכנית פעולה יסודית ומקיפה, עובדים ללא נסיון דיגיטלי עלולים לפגוע בזרימה ואף לחבל שלא בכוונת זדון בשינוי המיוחל.
בהצלחה
להזמנת הדרכת דיגיטל להכשרת העובדים, כתבו לי

המלצה - קורס מנהל בכיר, משרד הבריאות
המלצה על סדנאות דיגיטל שהעברתי במסגרת קורס מנהל בכיר, משרד הבריאות

המלצה של בנייני האומה ירושלים
המלצה על סדנאות דיגיטל שהעברתי למחלקת השיווק בבנייני האומה.

המלצה של רשת מלונות פתאל
המלצה על הדרכות שיווק באינטרנט והתרשמות מקצועית על הפעילות המשותפת ב 5 שנות עשיה.

המלצה של רשת מטבחי אביבי
המלצה על הדרכה עם אורית שירה רונן לרשת מטבחי אביבי