מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » מיתוג מעסיק – משימת העל של מנהלי HR
2 באוגוסט 2023

מיתוג מעסיק התפקיד של מנהלי HR - חלק ב'

שנת 2024 דורשת ממנהלי משאבי אנוש וגיוס מחויבות בלתי מתפשרת ללמידה ולצמיחה. בשנת 2023, מנהלי משאבי אנוש וגיוס אימצו אסטרטגיות חדשות בגיוס הדיגיטלי, ונחשפו לדרישה של מיתוג מעסיק מוצלח והתחילו ליצור תכנים אותנטיים לשיווק ההון האנושי ומקום העבודה.

מיתוג מעסיק משמש ככלי רב עוצמה למשיכת עובדים איכותיים וטיפוח תרבות ארגונית דינמית. בעוד שרבים עשויים להתפתות  למיקור חוץ (סוכנויות חיצוניות), לא מעט מנהלי משאבי אנוש וגיוס גילו את הפוטנציאל המעצים של בניית מותג מעסיק באופן עצמאי.

במאמר זה, אתמקד בתפקיד מנהלי משאבי HR – חלק ב' (לקריאה: התפקיד של מנהלי משאבי האנוש – חלק א' לחצו כאן) ומה היתרון המובהק בלקיחת אחריות על בניית מותג מעסיק אותנטי באופן עצמאי.

קורס מיתוג מעסיק
סדנת מיתוג מעסיק לצוות משאבי אנוש וגיוס אצלכם בארגון

מנהלי משאבי אנוש וגיוס משמשים כאדריכלים של מותג המעסיק

למנהלי משאבי אנוש וגיוס יש הבנה מקיפה בתרבות, בערכים ובחוויית העובדים של הארגון שלהם. הם מסוגלים לתקשר את מותג המעסיק בדרך הטובה ביותר מכיוון שיש להם גישה ישירה לתכונות הייחודיות (בידול), לחוזקות ולהזדמנויות הצמיחה שלו. מנהלי HR מכירים גם את הצוות,  המחלקות, העובדים המצטיינים, הוותיקים, המתנדנדים, המוכשרים…. רק הם יכולים לספר את הסיפור של הארגון ולהשפיע מבלי לצאת מהקווים.

יכולת הסתגלות ותגובה מהירה יהוו יתרון על פני המתחרים. 

בניית מותג מעסיק - התאמה תרבותית

מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים  להבטיח שמותג המעסיק ישקף במדויק את התרבות והערכים של הארגון. קרבתם לפעילות היומיומית של העובדים מאפשרת להם לקבוע אילו תכנים הכי המתאימים ביותר לשיקוף מהות הארגון.

בניית מותג מעסיק IN HOUSE - עלות מול תועלת

מנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס צריכים לחשב עלות מול תועלת. בניית מותג מעסיק באופן עצמאי יחסוך להם לא מעט משאבים בהשוואה לתשלום חיצוני. על ידי שימוש במומחיות הפנימית, הם יצליחו להימנע מבזבוז משאבים מיותרים. מנהלי HR יכולים לתעדף יוזמות שמתאימות למטרות הארגון ולפתח את מותג המעסיק בקצב שלהם. קביעת שגרירי מותג יכול לתרום באופן משמעותי לבניית מותג מעסיק אמין ולתמוך במסע לגיוס עובדים.

בניית מותג מעסיק - לרתום את העובדים

מנהלי משאבי אנוש HR ומנהלי גיוס נמצאים באינטראקציה ישירה עם העובדים, קובעים את רווחת העובדים, מבינים את הצרכים והשאיפות שלהם. הידע ממקור ראשון עוזר להם ליצור מותג מעסיק שמהדהד עם העובדים הנוכחיים ופונה למועמדים פוטנציאליים. בקורסים וסדנאות למנהלי משאבי אנוש וגיוס שאני מנחה, אני מונה את כל היתרונות בעבודת צוות משותפת בתהליך בניית מותג מעסיק. מוזמנים לקחת חלק: קורס גיוס דיגיטלי או קורס מיתוג מעסיק (ניתן להזמין אליכם לארגון).

תוכנית קורס גיוס דיגיטלי

הקשר בין מותג המעסיק - לאסטרטגיית הגיוס

מיתוג מעסיק מנצח הוא חלק מאסטרטגיית הגיוס הכוללת, ולכן הם חייבים לדבר את אותה השפה. 

  • עקביות: העברת המסרים חייבת להיות עקבית בכל הערוצים הדיגיטליים, החל מאתר הבית, ערוצי המדיה החברתית, לוחות הדרושים המקוונים, ערוצי הוידאו ועוד. עקביות המסרים תחזק את הזהות ואת הצעת הערך של הארגון, ותשאיר רושם חיובי מתמשך על מועמדים פוטנציאליים.
  • חווית מועמדים משופרת: אסטרטגיית גיוס דיגיטלית הנתמכת על ידי מותג מעסיק חזק, יוצרת חווית מועמד חיובית. הרשתות החברתיות השונות הן מקום מושבם של מחפשי העבודה, פתיחת ערוצי התקשורת, זמינות, מענה מהיר יספקו למועמדים ערוץ ישיר בדרך להגשת המועמדות. ככל שתגבירו את הנוכחות, תהיו זמינים, תתקשרו עם מועמדים, חווית המועמד תהיה טובה יותר ותיפתח דלת גם למחפשי עבודה פאסיביים.
  • חדשנות טכנולוגית: מועמדים בעלי ידע טכנולוגי מצפים מארגונים שתהיה להם נוכחות דיגיטלית חזקה. אסטרטגיית גיוס דיגיטלית מגובשת הנתמכת על ידי מותג מעסיק מושך, פונה למועמדים בעלי ידע טכנולוגי שיש להם סיכוי גבוה יותר להדהד עם ארגונים וחברות המאמצים חדשנות דיגיטלית.
קורס גיוס בלינקדאין למנהלי משאבי אנוש וגיוס
  • מינוף הרשתות החברתיות: המדיה החברתית ממלאת תפקיד חיוני בנוף הגיוס הדיגיטלי. התאמת מותג המעסיק לאסטרטגיה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים למנף את פלטפורמות המדיה החברתית ביעילות למאמצי מיתוג המעסיק, ליצור קשר עם מועמדים ולהציג תכנים אותנטיים ששופכים אור על ההון האנושי, התנהלות החברה והאווירה בסביבת העבודה. תוכן ייחודי הכולל עדויות עובדים, סרטונים והצצות אל מאחורי הקלעים יכול להיות בעל ערך עבור אלו שרוצים להצטרף לארגון.
  • תובנות מבוססות נתונים: ניתן להעשיר את אסטרטגיית הגיוס הדיגיטלית עם תובנות מבוססות נתונים. מעקב אחר התנהגות מועמדים, מדדי מעורבות וניתוח תנועת הגולשים באתר, מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים לדייק את המסרים של מותג המעסיק ואת אסטרטגיית הגיוס הדיגיטלית יחד כדי למקסם את האפקטיביות בתהליך גיוס העובדים.
  • אופטימיזציה לניידים: חלק ניכר ממחפשי העבודה משתמשים במכשירים ניידים כדי לאתר משרות והזדמנויות תעסוקה. מותג מעסיק המותאם לאסטרטגיית הגיוס הדיגיטלית מבטיח שאתר הקריירה ותהליך הגשת המועמדות יהיו  ידידותיים למובייל, שהתוכן יהיה מותאם במידותיו לצפיה בניידים, ונראות הטפסים ליצירת קשר תהיה טובה.

מיתוג מעסיק - בחרו את שגרירי המותג שלכם

שגרירי מותג ממלאים תפקיד מרכזי בבניית מיתוג מעסיק. בהיותם עובדים בפועל, האותנטיות והאמינות פורצים מתוכם כלפי חוץ. החוויות ממקור ראשון ותחושת השייכות החזקה למהות הארגון יכולים להדהד למועמדים פוטנציאליים, וליצור תקשורת מהירה. 

לכל הסדנאות לשיווק וגיוס

לסיכום...

האינטגרציה של אסטרטגיית הגיוס הדיגיטלית עם בניית מותג מעסיק מוצלח היא טבעית והכרחית. ולכן ההמלצה שלי עבור מנהלי משאבי אנוש וגיוס היא לקחת את המושכות לידיים, ולבנות את המיתוג בצורה הכי אותנטית שיש. תזכרו שמועמדים שעוקבים אחריכם צמאים לאמת, לשקיפות, לאמון (נסו לדמיין מה יקרה אם תעבירו מסר לא אמיתי, הנטישה שלהם לא תאחר להגיע). אל תתפתו אחר הפקות יוצאות דופן והשקעת משאבים מוגזמים, בניית מותג מעסיק הוא תהליך טבעי, וחשוב שיהיה גם בזמן אמת, ולכן תכנון הפקות מוקדמות הן מיותרות.

לסיכום, מנהלי משאבי אנוש וגיוס משמשים כאדריכלים של מותג המעסיק, הם צריכים לבנות נרטיב משכנע שמכיל את מהות הארגון משני צידי המטבע – חזון ויעדים יחד עם אופי סביבת העבודה. מותג מעסיק אותנטי, שקוף, אמין ומותאם למטרות הארגון הוא הערוץ הכי אפקטיבי לגיוס עובדים בשנת 2024.

לקורס גיוס דיגיטלי או סדנת מיתוג מעסיק, השאירו פרטים

קורסים וסדנאות למנהלי HR - משאבי אנוש וגיוס

קורס מיתוג מעסיק
קורס גיוס דיגיטלי
קורס שיווק דיגיטלי
    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס