מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
לינקדאין הו Linkedin, כמה גדלת! נכון לחודש מרץ 2020 יש לך 730 מיליון משתמשים וכ-310 מליון משתמשים מידי חודש. מאז ההשקה בשנת 2003, לינקדאין מככבת וזוכה לתואר כל כך מכובד: הרשת החברתית המקצועית בעולם.
היא משפריצה יצירתיות, מתחדשת ומשתנה, משדרגת את האפליקציה, סוחפת וחושבת על כולם. מעניקה במה לשיווק חברות B2B, שפע פתרונות למחפשי עבודה, הובלת סטודנטים, כלים למנהלי גיוס HR, ומשחקת אותה גם בחווית המשתמש.
דפי החברה בלינקדאין Linkedin תופסים חלק נכבד מהנוף בפיד ומאפשרים לחברות להתבלט, לפרסם מודעות, להציע משרות ולשפוך אור אודות העשיה שלהם. הם זורמים בתוצאות החיפוש, מתאנדקסים יופי במנועי החיפוש (גוגל אוהבת אותם) ומגבירים את החשיפה לתוכן. כמשתמשים רגילים תוכלו ללמוד ולהכיר תחומים ונושאים חדשים, להרחיב אופקים, להתעניין במשרות ולהרחיב את המעגלים העסקיים. כמנהלי שיווק ו/או מכירות שמחפשים אחרי שיתופי פעולה, תוכלו ללמוד יותר על החברה ואפילו להתחבר לעובדים שלה.
לפי לינקדאין, היא מסיקה שקהילה "עושה את זה", משפיעה על הלקוחות, על התקשורת ובניית הנאמנות למותג… הכח הקהילתי בלינקדאין יתעצם ויזכה לזרקורים בשנה הקרובה. דפי חברות בלינקדאין פעילים ומלאים בתוכן זוכים לחשיפה של יותר מ- 30% מדפי חברה לא פעילים – או שלא הושלמו (מודה שלי כזה – מה לעשות עובדים אין זמן).
ונחזור לחדשות… פיצ'ר חדש לחיזוק הקשר בין דפי החברה לעובדים להגדלת החשיפה והמעורבות באמצעות לחיצת כפתור: "Notify employees post".
לפניכם הדוגמה:
בסוף שנת 2019 לינקדאין הוסיפה תכונה סופר חשובה עבור מחפשי העבודה, לסמן לחברות שהם מעוניינים לעבוד עימם. אותה תכונה סופר מתקדמת, מאפשרת למשתמשים לתקשר עם בעל התפקידים שנמצאים מאחורי הקלעים ולאותת להם "שימו לב אנחנו כאן".
חידוש גאוני בעיני, ומחזק את העובדה שכל מגייס/ת, מנהל/ת משאבי אנוש, צריכים וחייבים לעבוד עם הרשת החברתית, לעקוב ולהיות סופר זמינים. לסדנת לינקדאין מקצועית לחצו כאן
לינקדאין הוסיפה משהו קטנטן להדגשה לטובת ההון האנושי, מנהלי דפים בלינקדאין יכולים להודיע ולברך על הצטרפות של עובד חדש בארגון. איזו קבלת פנים קסומה.
לינקדאין פרסמה שבשנה זו היא מזהה פעילות ענפה בקרב עסקים קטנים, לטענתה הם מחוברים לרשת, מציגים פרופילים חברתיים פעילים, מבצעים חיפושים לאיתור הרחבת הקשרים, ויוזמים שיחות לטובת השגת לידים. קחו דוגמה.
אל תשכחו את הדברים הבאים: חזון החברה, ערכים, בידול, מוצרים ושירותים, פרטי הארגון, אתר הבית (אל תשכחו כפתור מהאתר לדף החברה בלינקדאין), תוכנית תוכן, בקשת מעקב מצד עובדי החברה, פרסום משרות. אם אתם מגייסים באמצעות לינקדאין – הקורס הזה בשבילכם – קורס גיוס דיגיטלי למנהלי HR.
מחפשים סדנת לינקדאין מעשית לצוות, לבכירי החברה? מוזמנים לקרוא מה כוללת תוכנית הלימוד, למה הרשת הזו הכרחית לכל עובד ולא רק למנהלי משאבי אנוש או מגייסים בארגון. לפרטים לחצו.
לינקדאין מדווחת עם מליוני חיפושי עבודה בשבוע ברשת בזמן הקורונה וחושפת כלי חדש לחיפוש המשרה הבאה שלכם על סמך כישורים ומיומנויות.
לא מעט בכירים בחברות ובארגונים בישראל עדיין לא התרגלו לרשת החברתית לינקדאין. כידוע, כל מנהל ומנהיג בעידן של היום זקוק ליכולות הנהגה חברתיות המושפעות בין היתר מפעילות סושיאלית.
בכתבה הבאה, ריכזתי מספר שאלות ששואלים אותי סטודנטים מקורסי משאבי אנוש וגיוס בלינקדאין, וההסבר שלהן הוא פשוט פשוט פשוט.