לינקדאין Linkedin ב -2021: דפי חברה
לינקדאין הו Linkedin, כמה גדלת! נכון לחודש מרץ 2020 יש לך 730 מיליון משתמשים וכ-310 מליון משתמשים מידי חודש, מאז ההשקה בשנת 2003, לינקדאין מככבת וזוכה לתואר הכל כך מכובד, הרשת החברתית המקצועית בעולם.
היא משפריצה יצירתיות, מתחדשת ומשתנה, משדרגת את האפליקציה, סוחפת וחושבת על כולם. על במה לשיווק חברות B2B, מתן פתרונות למחפשי עבודה, דחיפת סטודנטים, למשרות, כלים למנהלי גיוס HR, ומשחקת אותה גם בחוויה הכוללת של המשתמש.
על דפי חברה בלינקדאין - Linkedin
דפי החברה בלינקדאין Linkedin תופסים חלק נכבד מהנוף בפיד ומאפשרים לחברות להתבלט, לפרסם מודעות, להציע משרות ולשפוך אור אודות העשיה של החברה. הם זורמים בתוצאות החיפוש, מתאנדקסים יופי במנועי החיפוש החיצוניים ומגבירים את החשיפה לתוכן.
כמשתמשים רגילים, תוכלו ללמוד ולהכיר תחומים ונושאים חדשים, להרחיב אופקים, להתעניין במשרות ולהרחיב את המעגלים העסקיים, כמנהלי שיווק ו/או מכירות, תוכלו טרם הפניה לחברה כזו או אחרת, ללמוד טוב את אופי החברה, מסלול העשיה, ואולי אף לזהות חברים שעובדים שם.
לפי דבריה של לינקדאין, היא מסיקה שדפי חברה מעוניינים בתחושת הביחד, שקהילה "עושה להם את זה", שזה משפיע על הלקוחות, על התקשורת, ובניית הנאמנות למותג. אז צפו לשדרוגים בעתיד, הכח הקהילתי בדיוק כפי שנרקם בפייסבוק, יזכה לזרקורים בשנה הקרובה.
לפי מה שהיא פרסמה לאחרונה, דפי חברות בלינקדאין פעילים ומלאים בתוכן זוכים לחשיפה של יותר מ 30% מדפי חברה בלינקדאין לא פעילים או שלא הושלמו (מודה שלי כזה – מה לעשות עובדים אין זמן).
ונחזור לחדשות…הנה פיצ'ר שלינקדאין גלגלה כדי לחזק את הקשר בין דפי החברה לעובדים, כך הם יוכלו לתרום להגדלת החשיפה ולמעורבות שלו באמצעות לחיצת כפתור: "Notify employees post".
לפניכם הדוגמה:
למה מחפשי עבודה חייבים לעקוב אחרי דפי חברות בלינקדאין Linkedin?
בסוף שנת 2019 לינקדאין הוסיפה תכונה סופר חשובה עבור מחפשי העבודה, לסמן לחברות שהם מעוניינים לעבוד עימם. אותה תכונה סופר מתקדמת, מאפשרת למשתמשים לתקשר עם בעל התפקידים שנמצאים מאחורי הקלעים ולאותת להם "שימו לב אנחנו כאן".
חידוש גאוני בעיני, ומחזק את העובדה שכל מגייס/ת, מנהל/ת משאבי אנוש, צריכים וחייבים לעבוד עם הרשת החברתית, לעקוב ולהיות סופר זמינים. לסדנת לינקדאין מקצועית לחצו כאן
חדש בהילייט של לינקדאין Linkedin
לינקדאין הוסיפה משהו קטנטן להדגשה לטובת ההון האנושי, מנהלי דפים בלינקדאין יכולים להודיע ולברך על הצטרפות של עובד חדש בארגון. איזו קבלת פנים קסומה.
רק שתדעו מי הכח העולה ברשת...
לינקדאין פרסמה שבשנה זו היא מזהה פעילות ענפה בקרב עסקים קטנים, לטענתה הם מחוברים לרשת, מציגים פרופילים חברתיים פעילים, מבצעים חיפושים לאיתור הרחבת הקשרים, ויוזמים שיחות לטובת השגת לידים. קחו דוגמה.
לסיכום ... הדגש בהקמת דף חברה בלינקדאין
אל תשכחו את הדברים הבאים: חזון החברה, ערכים, בידול, מוצרים ושירותים, פרטי הארגון, אתר הבית (אל תשכחו כפתור מהאתר לדף החברה בלינקדאין), תוכנית תוכן, בקשת מעקב מצד עובדי החברה, פרסום משרות.

סדנת לינקדאין לארגונים ולחברות
מחפשים סדנת לינקדאין מעשית לצוות, לבכירי החברה? מוזמנים לקרוא מה כוללת תוכנית הלימוד, למה הרשת הזו הכרחית לכל עובד ולא רק למנהלי משאבי אנוש או מגייסים בארגון. לפרטים לחצו.

הכלי לחיפוש תפקיד חדש - לינקדאין סייר הקריירה
לינקדאין מדווחת עם מליוני חיפושי עבודה בשבוע ברשת בזמן הקורונה וחושפת כלי חדש לחיפוש המשרה הבאה שלכם על סמך כישורים ומיומנויות.

לינקדאין למנהלים - אין מנוס ב 2020
לא מעט בכירים בחברות ובארגונים בישראל עדיין לא התרגלו לרשת החברתית לינקדאין. כידוע, כל מנהל ומנהיג בעידן של היום זקוק ליכולות הנהגה חברתיות המושפעות בין היתר מפעילות סושיאלית.

שאלות ותשובות על הקשר בין גיוס & שיווק בלינקדאין
בכתבה הבאה, ריכזתי מספר שאלות ששואלים אותי סטודנטים מקורסי משאבי אנוש וגיוס בלינקדאין, וההסבר שלהן הוא פשוט פשוט פשוט.