המרכז לשיווק ולגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » איך ליצור אסטרטגיה דיגיטלית חזותית ב 2016?
13 בנובמבר 2015

התקשורת החזותית הפכה להיות אבן היסוד במדיה החברתית. תמונות מייצגות את 'האני הפנימי' של אנשים, חברות ותאגידים. היכולת ליצור ולהוביל שיח ברשת באמצעות תוכן חזותי הפכה להיות הבסיס ליצירת אסטרטגיה דיגיטלית בארגונים ב 2016. 

תמונות הפכו להיות פופולריות יותר מאי פעם, עד כדי כך שבחלק מהגדרות התפקיד של מנהלת מדיה חברתית באתרי הדרושים מבקשים ידע בצילום או בקיאות בתוכנות לעריכת תמונות. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והניידים מצטיידים במצלמות מתקדמות, לנו – מנהלי המדיה החברתית יש אפשרות להפעיל את הלקוחות ולבקש מהם להנציח רגעים חשובים בזמן אמת.

כבעלי עסקים או כמנהלים בארגונים עליכם להבין את המשמעות של יצירת תוכן חזותי לטובת מיתוג, חשיפה ופרסום. כל התמונות מהכנסים, מהשקות המוצר, ממפגשי החברה ואפילו תמונות מאחורי הקלעים… חייבות להיות חלק מיצירת התוכן החודשית, בין אם זה עבור פרסומים באתר וברשתות החברתיות ובין אם זה לטובת יצירת קטלוג. כך בעצם תוכלו להשלים את החלק הויזואלי באסטרטגיה הדיגיטלית בארגון שלכם.

Visual Digital Strategy

מנסיוני בתחום השיווק הדיגיטלי, התוודעתי לנושא אופטימיזציית תמונות – איך להנגיש את התמונות לגולש ולמנועי החיפוש. כידוע גוגל לא באמת מצליחה לזהות את האובייקטים בתמונה, אך בעזרת מספר פעולות אפשר לגרום לה להבין מה מצוי בהן (ראו פירוט המלצות למטה). ריכזתי עבורכם מספר דגשים שכדאי להתייחס אליהם ביצירת אסטרטגיה הדיגיטלית חזותית בשנת 2016, אך קודם לכן… לפני יצירת התוכנית חובה ל פ ת ו ח  את ה ר א ש !!!

פרסום תמונות באתרים:
1. תמונות מקוריות ובאיכות גבוהה
2. הזנת טקסט חלופי לטובת אלו שסובלים מלקות ראיה
3. טקסט סובב תוכן
4. כתובת URL ייחודית לכל תמונה
5. משקל התמונה

פרסום תמונות ברשתות חברתיות:
1. תמונות מקוריות איכותיות
2. בעלות מסר ברור
3. העלאה לאלבומים עם כותרת ותיאורים (אפשר גם קישור רלוונטי)
4. תמונות מעוררות קריאה לפעולה
5. קולאז'ים
6. אינפוגרפיקות
7. הכרת גודל התמונות במדיה החברתית

כמה רעיונות לתמונות נפיצות במדיה החברתית:
1. קטלוגים
2. טיפים ופתרונות
3. מדריכי שימוש
4. מחקרים
5. ציטוטים מעוררי השראה ומוטיבציה
6. תמונות בעלות תוכן הומוריסטי
7. תמונות מן העבר
8. מאחורי הקלעים
9. תוכן שהגולש מייצר

פינת המומחים:
בערוץ האינסטגרם של חברת גוגל אפשר לצפות בתמונות מתוך התחרות 'Google 4 Doodle' בה תלמידים התבקשו להמציא מחדש את הלוגו בדף הבית של גוגל. כידוע תמונות אותנטיות, אנושיות זוכות למעורבות גדולה בקרב אוהדים.

Show us your stuff! #Doodle4Google is back and we're calling all young artists to reimagine our logo for a chance to be featured on the Google homepage. 🎨 g.co/go/D4G

A photo posted by Google (@google) on Oct 19, 2015 at 2:26pm PDT

רגע לפני שאתם יוצרים אסטרטגיה דיגיטלית ויזואלית, מומלץ לשאול את השאלות הבאות:
1. מה הקהל מצפה לקבל מכם?
נסו רגע להיכנס לראש של הלקוחות והאוהדים שלכם, מה הם היו שמחים לקרוא, ללמוד, לדעת, לראות.

2. מתי הוא יראה את התוכן?
באילו שעות נמצא הקהל שלכם, האם ביצעתם מחקר זמנים? עד כמה אתם ספונטניים?

3. באיזה אופן יש להעביר את המסר?
האם מצגת היא הדרך המיטבית להעביר מסרים או אינפוגרפיקה? מה הקווים האדומים לתמונות הומוריסטיות והאם הן עלולות לפגוע במישהו שלא במקרה?

4. האם התמונות מתאימות לכל הערוצים?
תוכן התמונות יכול להשתנות מרשת לרשת וגם המראה שלהן. באינסטגרם למשל תוכלו לשחק עם הפילטרים ומנגד בלינקדאין תצטרכו לשמור על מינימליזם.

5. איפה כדאי לי לשתף את התכנים הויזואלים שברשותי?
יכול מאוד להיות שיש עוד רשתות חברתיות לתמונות שלא לקחתם בחשבון. גם אם מדובר ברשתות חברתיות המיועדות לתמונות בלבד, שווה לבדוק במידה ונשאר לכם זמן.

איך בוחנים?
ניקח למשל את הרשת החברתית פייסבוק, במערכת התובנות שבה תוכלו לבדוק אילו תכנים היו הנפיצים ביותר, מה גרם למעורבות הגדולה ביותר בקרב האוהדים. לפי תוכן התמונה תוכלו להסיק איזה תוכן הוא עורר את הגולשים שלכם לפעולה. עם כל השמחה שבדבר, אתם צריכים לזכור שתוחלת החיים של הפרסום היא קצרה ביותר, בכל רגע נתון מתפרסמות באותה הרשת אלפי תמונות, ותמונה 'אנמית' תיעלם בתוך ההמון.

new-social-media-course-date-dec-2015

לסיכום:
על מנת לתכנן אסטרטגיה דיגיטלית חזותית אתם חייבים להכיר את פעילות הארגון/חברה/עסק ולהיות בעלי גישה לתכנים הויזואליים הקיימים. ללא תכנים קיימים ויצירת חדשים – לא ממש תצליחו לנהל ערוצים חברתיים מוצלחים בשנת 2016. כמנהלי מדיה חברתית אתם חייבים לדרוש מהלקוח ייצור תכנים ויזואליים מידי חודש – לא תוכלו להסתפק בתכנים קיימים או בתכנים שתרכשו עבורם. ללא ספק בעלי מקצוע מתחום הצילום, הוידאו והגרפיקה יזכו להגיע למעמד הרצוי בשנת 2016.

    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי AI לארגונים ולהכשרת צוותים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס