מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.

המרכז לשיווק וגיוס דיגיטלי – אורית שירה רונן
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
  • ראשי
  • קורס גיוס דיגיטלי
  • קורס מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי
  • קורס AI ל-HR
  • סדנאות
  • סדנת לינקדאין
  • הדרכות לארגונים
    • הדרכות 1X1
  • המלצות
    • ממליצים קורס מדיה חברתית
    • חברות וארגונים ממליצים
    • המלצות על קורס מדיה חברתית
    • המלצות על קורס קידום אתרים
  • עליי
  • בלוג
  • כתבו לי
ראשי » מאמרים וחדשות אחרונים » המדריך לגודל תמונות ברשתות חברתיות
13 בנובמבר 2015

המדריך לגודל תמונות ברשתות חברתיות 2023

המדריך לגדלים ולמידות של תמונות ברשתות חברתיות יכול להשתנות בהתאם לשינויים שהן מבצעות. כידוע המדיה החברתית מושתת על נראות ויזואלית, חווית משתמש ומטרות מסחריות ולכן כל רשת יכולה לשנות בכל עת את המראה, האלגוריתמים, מבנה הדפים, הפיצ'רים וכדומה.

גודל תמונות ברשתות חברתיות

הסיבות לשינויי המראה והמבנה ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות משנות את המראה והמבנה שלהן לעתים קרובות בגלל מספר סיבות:

  • חווית משתמש: הרשתות החברתיות שואפות לשפר את חווית המשתמש ולהפוך את הפלטפורמה שלהן לקלה ומהנה יותר לשימוש.
  • התקדמות טכנולוגית: ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, רשתות חברתיות חייבות להסתגל לטרנדים ולחידושים כדי להישאר רלוונטיות ותחרותיות.
  • מונטיזציה: יצירת  שינויים במראה ובמבנה של רשתות חברתיות יכולים להיות מונעים גם מהרצון לייצר רווח מהפלטפורמה, למשל על ידי הדגשת פרסומות בתשלום בצורה בולטת יותר.
  • פרטיות מידע: בתגובה לדאגה מוגברת של הציבור לגבי פרטיות, הרשתות החברתיות עשויות לבצע שינויים במראה ובמבנה שלהן כדי להגן טוב יותר על נתוני המשתמשים.

הצורך בתוכן חזותי לטובת שיווק וקידום ברשתות חברתיות

התוכן החזותי הוא בעל כח עצום בכל הקשור לשיווק, פרסום, מיתוג ויצירת שיח. הרשתות החברתיות מוצפות בתכנים מכל סוג ולא כולם רואים בזמן אמת את מה שפרסמתם. כדי לנצל את הכח של התוכן החזותי בשיווק הדיגיטלי, לפניכם מספר סיבות להבנת חשיבותו: 

  • משיכת תשומת לב: תמונות וסרטונים, מושכים את העין ואת תשומת הלב יותר מתוכן המבוסס על טקסט. נאמר "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים", וזה בא לידי ביטוי בהצלחת תהליכי השיווק והגיוס עובדים ברשתות החברתיות. חברות וארגונים שיוצאים למסע גיוס דיגיטלי צריכים לתכנן אסטרטגיית גיוס שמתאימה לכל ערוץ. למשל גיוס עובדים בפייסבוק נשים דגש על מיכת תשומת לב בקבוצות בין היתר, בגיוס עובדים באינסטגרם נתמקד ברילס ובסטוריז, בגיוס בלינקדאין נתמקד בתוכן סביב טיפים לראיונות עבודה וכדומה.
  • חיבור רגשי: תוכן ויזואלי מעורר רגשות ומסוגל ליצור חיבור חזק עם הקהל, מה שיכול להוביל למעורבות ולשיתוף התוכן.
  • העברת הודעות: תוכן ויזואלי יכול להיות יעיל יותר בהעברת מסרים. בואו ניקח לדוגמה את הרילס באינסטגרם שיצרו ויראליות גבוהה בשנה האחרונה.
  • ויראליות ויצירת באז: תוכן חזותי הוא קל לשיתוף ומסוגל להתפשט במהירות. חשבו על סרטוני וידאו. באיזו קלות שיתפתם והפצתם סרטון בעל מסר (זה יכול להיות גם סרטון הומוריסטי).
  • מודעות למותג: על ידי שימוש עקבי בויזואל ממותג חברות יכולות לבנות והגדיל את המודעות למותג. בטח כשמדובר בחברה שמעוניינת לבצע מיתוג מעסיק.(לקורס גיוס דיגיטלי ברשתות החברתיות הקליקו כאן)

לפניכם פירוט של גודל תמונות ברשתות החברתיות:

מה גודל התמונות בפייסבוק?

גודל התמונות ב- Facebook המומלץ הוא:

  • תמונת הפרופיל בפייסבוק: 180X180 פיקסלים
  • תמונת הקאבר: 820X320 פיקסלים
  • תמונת פוסט: 1200X630 פיקסלים
  • תמונת אירוע: 1080X1920 פיקסלים
גודל תמונת ה cover בפייסבוק, תמונת פרופיל ותמונה לפרסום בפיד

מה גודל התמונות באינסטגרם?

גודל התמונות ב Instagram המומלץ הוא:

  • תמונת הפרופיל באינסטגרם: 110X110 פיקסלים
  • תמונת הפוסט: 1080X1080 פיקסלים
  • תמונת הפוסט המוקטנת: 161×161 פיקסלים
גודל תמונת הפרופיל באינסטגרם, ותמונה לפרסום בפיד

מה גודל התמונות ביוטיוב?

גודל התמונות ב YouTube המומלץ הוא:

  • תמונת הקאבר: 2560X1440 פיקסלים
  • גודל הוידאו: 1280×760פיקסלים
גודל תמונת הקאבר ביוטיוב וגודל הוידאו בערוץ

מה גודל התמונות בלינקדאין?

גודל התמונות ב Linkedin המומלץ הוא:

  • תמונת הפרופיל בלינקדאין: 400X400 פיקסלים (שימו לב – גודל התמונה השתנה, ולינקדאין מאפשרת לבחור את הגודל)
  • תמונת הקאבר: 1400X424 פיקסלים עד 4000X4000
  • גודל תמונה 1200×627 
    חובה מעל ל 200 px
גודל תמונת הקאבר בתצוגה החדשה של לינקדאין

מה גודל התמונות בטוויטר?

גודל התמונות ב Twitter המומלץ הוא:

  • תמונת הקאבר בטוויטר: 1500×500 פיקסלים
  • תמונת פרופיל: 400X400 פיקסלים
  • תמונת פוסט: 440X220 פיקסלים
גודל תמונת הקאבר בטוויטר, תמונה לעדכון בפיד ותמונת פרופיל

מה גודל התמונות בטמבלר

גודל התמונות ב Tumblr המומלץ הוא:

  • תמונת הפרופיל בטמבלר: 128X128 פיקסלים
  • תמונת פוסט: 500X750 פיקסלים
גודל תמונת הקאבר בטוויטר, תמונה לעדכון בפיד ותמונת פרופיל

מה גודל התמונות בפינטרסט

גודל התמונות ב Pinterest המומלץ הוא:

  • תמונת הפרופיל בפינטרסט: 165X165פיקסלים
  • תמונת בורד – לוח: 225X150 פיקסלים
  • תמונת סיכה: 238 פיקסלים רוחב
גודל תמונת הקאבר בטוויטר, תמונה לעדכון בפיד ותמונת פרופיל

לסיכום...

התוכן הויזואלי הוא חשוב ובעל ערך  לשיווק ולגיוס בערוצים חברתיים. הפלטפורמות השונות נועדו להיות מונעות ויזואלית, ותוכן ויזואלי הוכח כמרתק, בלתי נשכח ויעיל יותר בהעברת מסרים ובסיפור סיפורים מאשר תוכן מבוסס טקסט.

בשיווק, תוכן ויזואלי יכול לעזור לבנות מודעות והכרה למותג, לקדם מוצרים ושירותים ולהניע להמרות. בגיוס עובדים, תוכן חזותי יכול לעזור להציג את תרבות החברה ולמשוך כישרונות מובילים על ידי מתן ייצוג משכנע ובלתי נשכח יותר של החברה וערכיה. על ידי מינוף תוכן חזותי במדיה החברתית, חברות וארגונים יכולים להגיע ולתקשר עם קהל היעד  בצורה יעילה. אל תהססו לתכנן ולתזמן תוככן בעזרת כלים יעודיים, הבולט ביניהם הוא הסטודיו ליוצרים בפייסבוק שמאפשר פרסום ותזמון תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם.

עוד על שיווק וגיוס ברשתות החברתיות

סדנת שיווק באינסטגרם

סדנת לינקדאין - קורס Linkedin

לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בלינקדאין - קורס גיוס Linkedin

לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.

סדנת גיוס באינסטגרם

סדנת גיוס באינסטגרם - קורס Instagram

אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס בפייסבוק Facebook

פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות

    הדרכות לארגונים ולחברות
    הכשרת עובדים
    הדרכות פרטיות אחד על אחד
סדנת פייסבוק
סדנת לינקדאין
סדנת פינטרסט
סדנת יוטיוב
סדנת טוויטר
סדנת אינסטגרם
ייעוץ וליווי אישי
הקמה וניהול ערוצים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
פרסום ממומן
מתעניינים בקורס, הדרכה או ייעוץ? התקשרו 052-6351675 או כתבו לי
סדנאות שיווק דיגיטלי
קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס
סדנאות

קורס בינה מלאכותית AI למנהלי HR וגיוס

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים
סדנאות

סדנת שירות לקוחות למניעת משברים דיגיטליים

קורס מיתוג מעסיק
סדנאות

קורס מיתוג מעסיק

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR
סדנאות

קורס גיוס דיגיטלי למנהלי גיוס ו-HR

סדנת גיוס בלינקדאין
סדנאות

סדנת גיוס בלינקדאין

סדנת גיוס בפייסבוק
סדנאות

סדנת גיוס בפייסבוק

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס
סדנאות

סדנת גיוס באינסטגרם למנהלי גיוס

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים
סדנאות

סדנת שיווק דיגיטלי להכשרת עובדים

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
רוצים לקבל מידע על הדרכה פרטית או הזמנת הדרכה לארגון?
מאמרים שיכולים לעניין אותך
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
טיפים למנהלי משאבי אנוש וגיוס ...........................................................
מנהלי ה HR החדשים ...........................................................
מה זה מיתוג מעסיק ב 2024 ...........................................................
גיוס עובדים בלינקדאין ...........................................................
איך קורס מדיה חברתית יכול לעזור לעסק שלך? ...........................................................
גיוס ב-23! מיומנויות רכות VS קשות
...........................................................
מהו גיוס דיגיטלי ב- 2023? ...........................................................
גיוס דיגיטלי - חלק א'
...........................................................
מדריכים לשיווק ולגיוס דיגיטלי
מילון משאבי אנוש וגיוס עובדים ...........................................................
המדריך לגיוס דיגיטלי
......................................
המדריך למיתוג מעסיק
.......................................
המדריך לשיווק ופרסום בפייסבוק ......................................
המדריך לשיווק ופרסום באינסטגרם .......................................
המדריך לשיווק ולפרסום בפינטרסט ........................................
המדריך לשיווק וגיוס בלינקדאין ......................................
חדשות שיווק דיגיטלי ...........................................................
שאלות ותשובות במדיה החברתית
קורסים, הדרכות וסדנאות 052-6351675

קורס גיוס דיגיטלי
.......................................
קורס מיתוג מעסיק
.......................................
הדרכות שיווק באינטרנט לארגונים
...........................................................
קורס שיווק דיגיטלי
...........................................................
סדנאות שיווק וגיוס דיגיטלי
...........................................................
ביה"ס למשאבי אנוש וגיוס עובדים
...........................................................
סדנת פייסבוק לעסקים
...........................................................
סדנת לינקדאין
...........................................................
סדנת פינטרסט
...........................................................
סדנת אינסטגרם
...........................................................
סדנת אינסטגרם ופינטרסט למעצבים
...........................................................
מפת האתר
כל הזכויות שמורות © 2023 לאורית שירה רונן - המרכז לגיוס ולשיווק דיגיטלי אין לשכפל את החומר באתר זה, לצלם, להשתמש בו במטמון או בכל דרך אחרת, אלא באישור מראש בכתב
גלילה לראש העמוד

רוצה לקבל עוד תוכן מקצועי?

ישירות אליך לדוא"ל

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס