מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
שנת 2021 לוקחת את Linkedin צעד נוסף קדימה! אחרי הסיפורים שמככבים באפליקציה, הבמה הגדולה לסרטוני הוידאו בפיד, הכלי החדש של לינקדאין לאיתור משרות, הגיע הזמן לשיפור חווית המשתמש… והפעם העברת השרביט למשתמשים בכל הקשור לניהול תגובות בפוסטים.
לינקדאין – רשת חברתית ממוקדת עסקים המציעה מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, נטוורקינג ושיווק B2B יותר מאשר במות חברתיות אחרות. בשנה האחרונה לינקדאין התמקדה בעיקר בשיפור חוויות המשתמש, שיפור התדמית, היא יצאה מהשמרנות שליוותה אותה שנים, והבינה שהיא צריכה לשנות את הפנים. לינקדאין לעולם לא תוכל להיות צבעונית כמו אינסטגרם, אבל עם קצת תעוזה וקלילות היא תגביר את הפעילות.
סיפור האהבה של לינקדאין וטוויטר התחיל לפני מספר שנים, וזאת לאחר שיתופי פעולה לא מוצלחים מצד טוויטר (שנת 2009 טוויטר וגוגל שילבו ידיים, וציוצים זכו לפרסום בזמן אמת באינדקס החיפוש – לא החזיק לאורך שנים. והמכה הגדולה: אינסטגרם היתה אמורה להיות של טוויטר עד שצוקי התערב… והסוף ידוע לכם). שילוב הידיים בין לינקדאין וטוויטר הוא מבורך, הקהלים פחות או יותר זהים, ולראיה משתמשי לינקדאין יכולים להתחבר אל חשבון הטוויטר מתוך לינקדאין, ולפרסם תכנים ב -2 הפלטפורמות בו זמנית.
האפשרות לבחור מי יכול להגיב לפוסטים בלינקדאין התחיל אצל הציפור הכחולה – טוויטר, במטרה למנוע תגובות ספאם, שרשור אינסופי ומניעת התפרצות משבר. למשל, פרסמתם פוסט ואתם מעוניינים שהוא יהיה רלוונטי לדיון בנושא מסוים, השליטה על התגובה עוזרת לכם למקד אותו ולמנוע תגובות זבל של גולשים אחרים. השליטה לניהול תגובות היא עוד צעד לייעול חווית המשתמש ברשת, ולשיפור הפרופיל בלינקדאין.
בנוסף, לינקדאין מאפשרת למשתמשים לנתח את הפוסטים, הסרטונים והמאמרים שהם מעלים, כדי להעריך את איכות התוכן שעלה ואת האינטראקציות עם חברים/עוקבים. בעיניי, אין פלטפורמת מדיה חברתית טובה יותר מלינקדאין, יותר עניין, גילוי השראה, שיח מקצועי, לימוד, ושירות לקוחות מעולה, אי אפשר לבקש יותר מזה.
תוכלו לבחור מי יכול להגיב על הפוסט שפרסמתם בלינקדאין: צרו עדכון חדש, בחרו באפשרות – Choose who can comment on your post, בחלון חדש – בחרו את האפשרות הרצויה:
לפני מספר שנים לינקדאין העבירה את השליטה לידינו בכל הקשור לנראות פוסט. לכל משתמש מופיעות אפשרויות החשיפה הבאות:
חודש אוגוסט 2020, לינקדאין מעדכנת את הסכם שיתוף התוכן ברשת ומדגישה "המשימה שלנו היא לחבר בין אנשי המקצוע בעולם כדי לאפשר להם להיות פרודוקטיביים ומצליחים יותר. השירותים שלנו נועדו לקדם הזדמנות כלכלית עבור חברינו בכך שהם מאפשרים לך ולמיליוני אנשי מקצוע אחרים להיפגש, להחליף רעיונות, ללמוד ולמצוא הזדמנויות או עובדים, לעבוד ולקבל החלטות ברשת של מערכות יחסים מהימנות".
להבדיל רשתות חברתיות אחרות, לינקדאין שומרת על מקצועיות. זה לא אומר שאין הטרלה, ואין ספאם והכל נקי ומצוחצח, אבל אופי הרשת החברתית הופך אותה למסננת בפני עצמה. יכולות ניהול התוכן בידי המשתמש גדלות ובכך גם האחריות לעשיית סדר מצידו.
אוהבת את לינקדאין. אני בטוחה ששיפור חוויות המשתמש בלינקדאין, הסיפורים שהיא הוסיפה בחודשים האחרונים, אופטימזציית השיתוף עבור משתמשי הרשת, והעברת השליטה לידי המפרסמים, מקטינים את הפחד לדבר ברשת, והופכים אותה לחברתותית יותר. לעוד טיפים בלינקדאין הקליקו כאן.
לא מעט בכירים בחברות ובארגונים בישראל עדיין לא התרגלו לרשת החברתית לינקדאין. כידוע, כל מנהל ומנהיג בעידן של היום זקוק ליכולות הנהגה חברתיות המושפעות בין היתר מפעילות סושיאלית.
לינקדאין פותחת צוהר רחב לאלו שרוצים להכיר טוב יותר את התעשיה, חושפת מובילי דעה וחדשות בזמן אמת, מעניקה הזדמנויות בלתי מוגבלות למחפשי עבודה, מהווה קרקע פוריה למיתוג הגדלת התנועה, פרסום ומכירות.
משפריצה יצירתיות, מתחדשת ומשתנה, משדרגת את האפליקציה, סוחפת וחושבת על כולם. על במה לשיווק חברות B2B, מתן פתרונות למחפשי עבודה, דחיפת סטודנטים, למשרות, כלים למנהלי גיוס HR ועוד